Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Den är sprucken typ 10cm. Men jag tror det är pga tejpen. Dessutom är limmet som tuggumi *hur får man bort det?*. får köpa någon svart ny tejp o sätta fast där. Eller finns de extra skumgummi?

• Joddan

Den var tejpad precis där bygeln börjar och precis i bredd med fästen för parasollet. Och den yttre tejpen var sån där svart tejp men inubder gaffa-silvertejp. Har mailat och frågat om det. Tycker att man borde nämnt det iaf i annonsen. Får se vad hon svarar . Nu satte jag lite "kirurg" tejp över klistret/tuggumit för att det inte ska kladda av sig tills vidare.
    Visste ni att madrassen till liggdelen har en"täcke" med dragkedja. Utöver locket alltså!
    Kan man ha frogklädsel på camram annars? Tänkte om jag köper ny (beggad) ram?

• Joddan

Jag har förövrigt aldrig sett en så fin frogg faktiskt! Inte ens repigt chassi, men hur 17 fäller man den? Inte som cameleon har jag märkt iaf. Ska kolla dvdn vi fick med...

• Joddan

Näää är det sant. Finns ju inga "grejer" uppe på hantaget mitt. Eller har jag helt
    Glömt hur man ska fälla...

• Joddan

En frogfråga till ...
    Det finns inga fickor på liggdelen för selen? Nu la jag bara ner selen under madrassen, ska det finnas fickor? Eller har jag en americansk klädsel??

Säljaren vill kompensera mig för ramen. Hur mkt och vad ska jag säga??? Hon lovade att det var ditsatt (tejpen) för att parasollet glappade (gamla varianten med bara ett fäste). Och hon verkar riktigt ärlig. Fick med krokar till väska också som hon glömt nämna i annonsen (bb egna) så hon är snäll . Kan ju inte begära en ny ram a 1100:-

• Joddan

Passar frogklädseln på CAM-ram eller kommer den vara alldeles för liten? Vill ju ha min svarta bas...

Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    Sweetheartno1 skrev 2011-06-11 22:35:44 följande:
    Hette gruppen på FB Bugaboo-knytis pimparide ?
    Jag har hittat den sidan nu på det namnet!
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Thj
    Går det att beställa frogram tro?

Prus
    Det borde funka om man inte drar åt karborrarna helt nere vid fötterna? Och frogsittdelen är ju lite annorlunda också i fäatannorningen uppe vid sufletten. Kanske går att "lätta" den.
    Får 500:- i komp av säljaren på tradera så jag är ändå nöjd med min frog. Köpte hockeytejp idag som var "matt" som skmet så det syns knappt på ramen nu. Men det sänker andrahandsvärdet mkt (eller 3e handa värdet ). Fast froggen kommer jag nog behålla till resterande barn...

• Joddan

Attans! Det hade jag inte tänkt på och jag som VILL ha min svarta bas. Hmmm... Och det går inte att exprimentera uppe vid huvudändan på någotvis?
    Då får jag kanske ha min defekta ram tills jag vill ha en annan bas då skulle jag tro . Hittade som sagt en jättebra tejp som döljer bra! Inte alls så glansig som den andra tejpen jag tittade på i cykelaffären.
    Får ju 500:- i komp från säljaren så det blir en billig frog ändå. Speciellt efter att jag sälker åkpåsen o parasollen.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21