Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Bricka? Att fästa på beet då eller? Som ersättare för bygel?

• Joddan

Finns det åkpåsar i gamla rosa? Frk småland, något nu har i dina gömmor?

• Joddan
    Lindadjo skrev 2011-07-28 13:05:49 följande:
    Hahaha... gillade det inlägget
    Ja det skrattade vi gott åt också
    Lindadjo skrev 2011-07-28 15:04:25 följande:
    Hihihi.. sitter lite och skrattar åt den där annonsen igen där sufflan var upp och ner, jag fick ju svar från säljaren. Och han sa att hans fru redan sagt åt honom att den sitter fel. Så går det alltså om man lämnar säljandet av barnvagn till gubben sin. Nog är det bäst att göra det själv Det som är extra roligt är att jag tänkte att det kanske var så. Sätta en antagligen ointresserad karl att sätta ihop en barnvagn för försäljning.... *suckar*
    Jag skulle ALDRIG överlåta mina affärer till maken. Då skulle de aldrig bli några affärer
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • Joddan

En kär blocketköpare ringde o sa "hur mkt släpper du vagnen för?" "Men har du inte den tio procentiga prutmånen som gäller när man köper via annonser på nätet?" NEJ PONEHEAD! Vem har skrivi den regeln liksom?
    *hoppas det inte var nån av era karlar som ringde"

• Joddan

Tänk vad annonsen gör skillnad i efterfrågan. Såfort jag tagit snyggare bilder mer utförlig annonsbeskrivning så haglar det mail! Så förhoppningsvis (ja eller för plånbolen iaf) så flyttar beet imorgon...

• Joddan

Min 2,5 åring 16kilo sitter i frog, men slår i sufletten. Men han använder aödrig suflett så de gör inget.
    Jag är 175 o maken 182. Skulle vilja haft 5 cm till men de är ok.
    Det går att ha cameleonsuflett om
    Man byter fästen till cameleon. Kostar en hundring.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21