Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

AnPa skrev 2011-06-09 14:24:14 följande:
    Frog- och camsuflettpinnar är samma! Det är därför man bara måste byta till camfästen om man ska ha en camsuffla på frog
    Ahaaaa... Man lär så länge man lever...
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    magicadespell skrev 2011-06-09 15:57:12 följande:
    mm i det här fallet stod det tydligt i annonsen, det slog mig en kort sekund innan köpet att det kanske är något med det haha...sen förträngde jag det eller nåt. Jaja, det är ok...hjulen är inte helt körda ännu...och jag ska ha den som extra vagn (iofs är jag så förälskad efter endast en tur i vardagsrummet att jag nog kommer använda den till 100%...) eller så byter jag chassi helt enkelt...för om jag förstått det rätt kan jag bara flytta över alla frogdelar till ett nytt cam-chassi?

Då får jag bakbroms på köpet eller? 
    precis som ovan...när behöver man nya framhjul? *jag = bugaboo-noob* 
    Du kan ju beställa nytt frogchassi annars, som jag tycker är bättre eftersom man inte riskerar att få ett "glappande" chassi. De "nyare" froggarna har ju bakbroms också, precis som cameleonchassit.
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan

Tips på bra barnahopping (vagn o kläder)butiker i el stockholmo. Förutom nk o bonti . Någon som vet?

• Joddan

Anpa
    Men de har sååå trisst personal :-S. Giööar inte att inte ens kunna få hjälp om man ber om det.
    Visst
    Säljer babyproffsen BB? Men där är de inte heller så bra alls...

*borde jobba själv*

• Joddan

Är det sant! Men vad bra, har bara varit i heron o söder... Kanske får prova den i city. Vart ligger den? Tänkte ta en runda imorgon o förbereda inför froggens ankomst på lördag (TAAAACK!). Föresten är den dessutom helt oblekt o hjulen inte alls slitna. Jag är dig evigt tacksam .

• Joddan

Ska hålla ögona öppna! Har hittat en denim till pruseluskan för några månader sen, så det är inte omöjligt

• Joddan

Alltså! NOLL solblekt. Men en lite defekt på ramen i skumgummit. Säljaren sa att hon hade tejpat för parasollet skulle sitta bättre men det verkar som att den är sprucken en bit. *försöker få bort silvertejp*.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21