yrväder skrev 2010-09-15 16:42:00 följande:
Forfarande inte impad. Den där fula hundkorgen förstörde allt.
Ser att många på fb tycker att dom skulle gjort en adapter till camen så att man kan klicka på en sits till, vilket ju såklart hade varit smart, men chassit är ju inte konstruerat för att hålla för två sitt/liggdelar.
Men jag hade nog gjort så att jag hade konstruerat ett nytt chassi, på längden som var kompatibelt med camens sitt/liggdel. Sen hade jag sålt det med antingen bara en sitt/liggdel så att folk som vill ha den som singelvagn först kan köpa den, eller om man vill ha den som dubbelvagn så kan man använda sitsen från camen om man vill behålla den. Och så hade jag sålt den med två sitt/liggdelar. Kanske ska söka jobb hos bugaboo som designer om denna inte slår igenom

Nu har jag sett filmen och analyserat i huvudet varför den ser ut som den gör, kan det inte vara så att dom gjort varukorgen uppe för att ha något att sätta i fästena som man sätter sitt/liggdelen i när den är utdragen.
Att dom inte kunde ta bort mittdubblefästet helt och således blev dom ju tomma om man bara har en del på.
Så varukorgen känns bara som en grej dom kastade på.
Dock tycker jag precis som du så sök jobb du.
Att man hade kunnat gjort ett nytt chassi och använt camdelar på.
Jag tänker att när man får första barnet vill man ju inte köpa en syskonvagn för ev syskon. Det är ju inte ens säkert man får fler barn.
Alltså måste man köpa en av buggas singelvagnar, sen om man då får sina barn tätt. Då måste man köpa en ny vagn med nya delar, ny klädsel osv. sen kan man ju köpa en och ha bara under den korta tiden man behöver en dubbel, och så fort ettan slutat åka då kan man börja använda sin cam igen.
Men bugga är ju inte billiga så det känns dyrt att ha både cam och syskonvagn.
Jag hade nog bara köpt Donkyn om jag fått tvillingar Inte som syskonvagn.