• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mamma på vift

Och idag kan jag visst inte stava
    Fråg = Frog
    Världenms = Världens

Home Is Where The Heart Is
  • thj
    straw2008 skrev 2010-09-16 10:48:54 följande:
    Så värdsliga problem Skäms
    Men ack så viktiga
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • Jossanjo
    Sjukhus Mamman skrev 2010-09-15 22:58:10 följande:
    Ja det är en shopping korg man satt på

Jag å bror har funderat på vad den där tvåhjuliga saken kan vara frksmåland trode en resväska va? Bror trode de kunde vara en segway men efter att ha sett syskonvagnen så undrar jag om det inte kan vara en sidovagn som är universal och passar alla vagnar? en liten bug som man lägg kan fästa på sidan av chassit för att frakta trötta barn som inte orkar stå på ståbräda.....
    åhhh gillar den idén...
  • lolo21

Halloj

Nu har buggan blivit tvättad, smörjd och ihopsatt med nytvättad klädsel. Den är såå snygg med sin nya P&T-mjuklift:)

Har en fråga. Sufletten är så "vek" eller vad man ska säga, den är liksom slapp och inte spänd. Det var så även innan, så det har inte blivit sen vi satte ihop den på nytt. Hur kan man fixa så den blir mer spänd?

• Machina

Ytterligare en fråga då jag är Bugaboonovis :) När jag ska köpa en liggdel till frog, vad ska jag tänka på ? Alltså vad ska följa med? Bottenplatta ? Osv osv?

Jag köper ju en frog med enbart sittdel så jag behöver hjälp i denna djungel :)

• Asereht
    Machina skrev 2010-09-16 18:11:02 följande:
    Ytterligare en fråga då jag är Bugaboonovis :) När jag ska köpa en liggdel till frog, vad ska jag tänka på ? Alltså vad ska följa med? Bottenplatta ? Osv osv?

Jag köper ju en frog med enbart sittdel så jag behöver hjälp i denna djungel :)
    Liggdelen ska var komplett dvs med klädsel, platta, madrass och pinnar för att kunna användas ifall man inte har några grejor alls. Fast pinnarna är inte katastrof om de fattas, det går att använda annat om de skulle fattas. Men resten måste finnas.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Bubbibalubbi
    Asereht skrev 2010-09-16 18:33:31 följande:
    Liggdelen ska var komplett dvs med klädsel, platta, madrass och pinnar för att kunna användas ifall man inte har några grejor alls. Fast pinnarna är inte katastrof om de fattas, det går att använda annat om de skulle fattas. Men resten måste finnas.
    Hej plastpåse Flört
  • bohusbebis

Har helt snöat in på Bugaboo-filten, vill ha en RÖD som matchar röda Bee-suffletten. Men hittar ingen. Ingenstans. Den röda Frank-apan har jag hittat i en web-shop, men när jag tänker efter tror jag att jag tröttnar på den efter ett tag och vill därför ha en helröd/svart att svepa om dottern när höst-åkpåsen inte räcker till riktigt... Om jag förstått rätt så är den lite vind/vattenavvisande på ena sidan? Nån som har den? Är den bra? och så slutligen - vart 17 kan man hitta den? (finns några på ebay, men inte röda....)

• Asereht
    Bubbibalubbi skrev 2010-09-16 19:00:36 följande:
    Hej plastpåse Flört
    Hej plastpåse!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21