• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Snoppan

Jag frågade om hon kunde skicka lite fler bilder..

• Stargirl
    Kavat skrev 2010-09-21 18:16:48 följande:
    Serie nr. Frågade väl någon om? fått svar?
    Intressant, håll mig uppdaterad...
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • yrväder

stargirl

Inga fler nyheter på mässan? Om du nu inte får säga vad kan du väl säga om det kommer nåt iaf.

• Stargirl
    yrväder skrev 2010-09-21 18:36:42 följande:
    stargirl

Inga fler nyheter på mässan? Om du nu inte får säga vad kan du väl säga om det kommer nåt iaf.
    Nej, "bara" Bugaboo Donkey....som är en singelvagn med många möjligheter. Thats all....Men många specials är att vänta under 2011. Ganska spännande sådana som inte visades på mässan.
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-09-21 18:48:41 följande:
    Nej, "bara" Bugaboo Donkey....som är en singelvagn med många möjligheter. Thats all....Men många specials är att vänta under 2011. Ganska spännande sådana som inte visades på mässan.
    *håller fast och våldkittlar Stargirl tills hon berättar allt hon vet*

• yrväder
    Fröken Småland skrev 2010-09-21 18:51:53 följande:
    *håller fast och våldkittlar Stargirl tills hon berättar allt hon vet*

Jag med
  • yrväder
    Stargirl skrev 2010-09-21 18:48:41 följande:
    Men inga specials som betyder en till helt ny modell? Alltså förutom donkeyn? Ryktades ju om en offroad?
  • Stargirl
    yrväder skrev 2010-09-21 18:55:41 följande:
    Men inga specials som betyder en till helt ny modell? Alltså förutom donkeyn? Ryktades ju om en offroad?
    Vad är Donkeyn om inte en rejäl offroad? Fortfarande samma bredd som på Cameleon dvs 60 cm men lite tyngre (pga de större hjulen)
    Annars inget annat nytt...men Donkeyn har en helt ny teknologi som gömmer sig på insidan. Tre klick och du har expanderat singeln till en dubbel.
  • yrväder
    Stargirl skrev 2010-09-21 19:14:49 följande:
    Vad är Donkeyn om inte en rejäl offroad? Fortfarande samma bredd som på Cameleon dvs 60 cm men lite tyngre (pga de större hjulen)
    Annars inget annat nytt...men Donkeyn har en helt ny teknologi som gömmer sig på insidan. Tre klick och du har expanderat singeln till en dubbel.
    Ok, ja så kan man väl se det. Tänkte bara när dom pratade om två nya modeller, men dom kanske anser att donkeyn är två modeller i en.

Smart teknologi är det ju, men hundlådan är väldigt ful och jag tyckte den såg ut som en kopia när jag såg första bilden, inte alls lika avskalad som deras andra samt mer plastig än camen.
  • MiniM3
    yrväder skrev 2010-09-21 19:38:31 följande:
    Ok, ja så kan man väl se det. Tänkte bara när dom pratade om två nya modeller, men dom kanske anser att donkeyn är två modeller i en.

Smart teknologi är det ju, men hundlådan är väldigt ful och jag tyckte den såg ut som en kopia när jag såg första bilden, inte alls lika avskalad som deras andra samt mer plastig än camen.
    Men det är ingen hundlåda :) Utan än väldigt bra extra förvaringslåda eller vad man ska säga :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21