• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Hannah74

Nä. Samma regler gäller såklart i alla trådar på fl.

Men får man olika besked fr de som bestämmer så är det inte så lätt att veta vad man får lr inte får göra.
    Jag lyssnar självklart mer på svar fr moderatorerna än från " förståsejpåare" inne i olika trådar.

• solouniko
    Fröken Småland skrev 2010-09-22 15:39:57 följande:
    Jag tror att Donkey klassas som en singelvagn precis som t ex PT och då är självklart syskonsits tillval.
    Machina skrev 2010-09-22 14:37:01 följande:
    Tack tack tack :) Jag höll på att bli galen :)

Om det är någon i sthlms trakten som har en liggdel till salu så får ni gärna pm:a mig :)
    Man får inte efterlysa i tråden så där *skäller på*. Sätt en köpes-annons på Köp&Sälj vetja
    Ja det är klart. ÅH vad spännande! Jag var först liite skeptisk men sambon som inte brukar bry sig ett dugg är KÄR nu så det blir nog en Donkey Hjärta Beroende på när den kommer såklart!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Stargirl
    solouniko skrev 2010-09-22 14:40:16 följande:
    Jaha så den kommer säljas som singelvagn och om man vill får man köpa tillbehör för att få det till en syskonvagn? Trodde det var en "syskonvagn" och då borde ju såklart båda delarna ingå tycker jag.. Men det var ju den summan vi hade förväntat oss ungefär så det blir nog ändå rätt bra
    Inte en syskonvagn. Det är en "Donkey" den blir vad du vill att den ska vara. Singel, dubbel, tvilling....
    Man köper den i singel utförandet och "bygger" på med vad man vill.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • solouniko
    Stargirl skrev 2010-09-22 16:45:27 följande:
    Inte en syskonvagn. Det är en "Donkey" den blir vad du vill att den ska vara. Singel, dubbel, tvilling....
    Man köper den i singel utförandet och "bygger" på med vad man vill.
    Ja, men det verkar ju egentligen rätt rimligt Vet du ungefär när den kommer komma till Sverige?
  • Stargirl
    solouniko skrev 2010-09-22 17:03:58 följande:
    Ja, men det verkar ju egentligen rätt rimligt Vet du ungefär när den kommer komma till Sverige?
    Ja, om ett år. Bugaboo gör en limiterad lansering, typ som Apple gör med sina Iphones. De börjar med USA, Spanien och Holland i första ronden.
  • solouniko
    Stargirl skrev 2010-09-22 17:05:29 följande:
    Ja, om ett år. Bugaboo gör en limiterad lansering, typ som Apple gör med sina Iphones. De börjar med USA, Spanien och Holland i första ronden.
    Åh, skulle ju behöva den i maj Obestämd Kanske får köpa nått skrutt eller köra med sele tills den kommer då.. Eller camen + ståbräda förståss det kan ju funka också.
  • Stargirl
    solouniko skrev 2010-09-22 17:09:01 följande:
    Åh, skulle ju behöva den i maj Obestämd Kanske får köpa nått skrutt eller köra med sele tills den kommer då.. Eller camen + ståbräda förståss det kan ju funka också.
    Fast USA, Spanien och Holland börjar i mars.... men då får du frakta vagnen själv. Internet försäljning är förbjuden....i början.
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-09-22 17:14:24 följande:
    Fast USA, Spanien och Holland börjar i mars.... men då får du frakta vagnen själv. Internet försäljning är förbjuden....i början.
    Synd att man det inte är typ snart den släpps i Holland, typ innan jul Då hade jag åkt dit och köpt med mig en hem
    Jo just det!
  • Miniigirl
    Miniigirl skrev 2010-09-22 14:19:11 följande:
    Hej!
    Hoppas ni kan hjälpa mig:)

Vi har en 1åring och en 3 åring som vi för tillvället har en P&T sport till, men eftersom stora killen inte åker vagn vid så många tillfällen längre så hade vi tänkt oss att byta ut den mot en enkelvagn och har tittat endel på bugaboos vagnar
    Nu till mina frågor:

Vad är det för mått på vagnarna, ihopfällda och uppfällda?

Hur länge kan ett barn sitta i den? Blir den kanske för trång för en 2åring?

och tillslut, vilken ska man välja? läste faq men
     kände att jag gärna hör andra åsikter oxå:)
    Ingen som skulle kunna hjälpa mig lite?:)
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-09-22 15:41:49 följande:

Hjärta åååh vad den är fin! jag är så förälskad. jag gillar iof hela bas koster vagnen! men en sån lär man ju knappas lycka lägga händerna på
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21