• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kavat
    straw2008 skrev 2010-09-21 12:16:07 följande:
    Jag smsade o frågade o den är enligt henne från England, jag bad om fler bilder o chassinummer o hon skulle skicka det.
    Fått svar?
  • Stargirl
    solouniko skrev 2010-09-21 19:54:19 följande:
    Stargirl vet du om de vanliga toppseten kommer att passa på Donkey? Allt annat låter ju tokigt men man vet ju aldrig
    Nope, inte alls. Både locket till liggdelen och sufletten är annorlunda utförmad.
    yrväder skrev 2010-09-21 19:38:31 följande:
    Ok, ja så kan man väl se det. Tänkte bara när dom pratade om två nya modeller, men dom kanske anser att donkeyn är två modeller i en.

Smart teknologi är det ju, men hundlådan är väldigt ful och jag tyckte den såg ut som en kopia när jag såg första bilden, inte alls lika avskalad som deras andra samt mer plastig än camen.
    Ingen hundlåda, de flesta packar sin vagn väldigt full, det är grejer överallt och nu behöver du inte ens en korg när du handlar. Bara lägga sakerna i korgen och sedan upp på bandet och betala. Varje dag förvarar vi saker i eller på vagnar på ett sätt som inte är säkert.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • solouniko
    Stargirl skrev 2010-09-21 21:00:00 följande:
    Nope, inte alls. Både locket till liggdelen och sufletten är annorlunda utförmad.
    yrväder skrev 2010-09-21 19:38:31 följande:
    Ok, ja så kan man väl se det. Tänkte bara när dom pratade om två nya modeller, men dom kanske anser att donkeyn är två modeller i en.

Smart teknologi är det ju, men hundlådan är väldigt ful och jag tyckte den såg ut som en kopia när jag såg första bilden, inte alls lika avskalad som deras andra samt mer plastig än camen.
    Ingen hundlåda, de flesta packar sin vagn väldigt full, det är grejer överallt och nu behöver du inte ens en korg när du handlar. Bara lägga sakerna i korgen och sedan upp på bandet och betala. Varje dag förvarar vi saker i eller på vagnar på ett sätt som inte är säkert.
    Typiskt! Man vill ju kunna använda alla sina fina toppset ju.. Också vill jag ha nya i massa färger men det känns ju onödigt att köpa då om dom ändå inte passar. Men ja, det är ju en vinst för dom såklart när folk MÅSTE köpa nytt Sambon blev käär i donkeyn och vill absolut ha en sån! Är det sagt ungefär när dom kommer att komma i butik?
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Snoppan

Hur mycket kommer den kosta ungefär då?!

• solouniko

Ja just ja, priset kan ju vara kul att veta också.. Jag tänker som så att vi säljer väl Cameleon och har kvar Beet då och sen kanske det blir en Donkey Men behöver den ju i Maj... Börjar redan klura på vad jag ska välja för färgkombinationer Drömmer

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • mollan nu

jag tycker hundkorgen är skitful, och det ser ut som sittdelen är pytteliten. Men ack så praktiskt!
    Fast ärligt talat tyckte jag frogen var ful när den kom den med. Och nu är den ju snygg!

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Noiis

dom där PF åkpåsarna som säljs i usa e jag bra avis på! vill verkligen ha den i offwhite med orange foder! *LÖV*

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Noiis

eller den som e offwhite e kanske inte PF? man får ju iaf med små pins med dom på.... jag älskar den iaf nån som vet va den åkpåsen heter?

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21