• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-02 18:08:04 följande:
    idag kände jag mig lite deppig och bestämde mig för att göra nåt kul! så  jag sydde en denim suflett till min bee plus
    Den borde bli riktigt snygg till PF Clancy ju
  • Noiis
    annat82 skrev 2010-11-02 18:17:06 följande:
    Den borde bli riktigt snygg till PF Clancy ju
    njääää jag sydde den med röd insida och röda kantband.... fanns inget kul tyg alls på tygaffären vete tusan va dom håller på med! men jag har denim tyg kvar så de lär bli en som matchar med PF sen
  • annat82
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-02 18:25:10 följande:
    njääää jag sydde den med röd insida och röda kantband.... fanns inget kul tyg alls på tygaffären vete tusan va dom håller på med! men jag har denim tyg kvar så de lär bli en som matchar med PF sen
    Njae, rött till kanske inte är det snyggaste, men bra anledning till att sy fler
  • Alisa

Är det bugaboos internationella sites mailadress man ska använda vid problem. Nu har något lossnat på riktigt i vagnens broms (har den "dåliga" varianten) så nu glider den vid minsta drag... 

• Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-02 18:25:10 följande:
    Bild, bild, bild!!!
  • bohusbebis
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-02 18:08:04 följande:
    idag kände jag mig lite deppig och bestämde mig för att göra nåt kul! så  jag sydde en denim suflett till min bee plus
    Åh duktigt! Var det svårt? Har du fått till "bågen" i bakkant på nåt fiffigt sätt? Ska lämna in min symaskin på recond imorgon och förhoppningsvis kan man bli lite kreativ snart igen...
  • Alisa
    Alisa skrev 2010-11-02 18:39:01 följande:
    Är det bugaboos internationella sites mailadress man ska använda vid problem. Nu har något lossnat på riktigt i vagnens broms (har den "dåliga" varianten) så nu glider den vid minsta drag... 
    Har nu mailat service@bugaboo.com  Undrar om de vill ta emot reklamationen även om garantin gick ut i augusti... ?
  • Pepper79

Nu kommer jag med en fråga igen . Fungerar det att ha hjul från en cam till en frog? Både fram och bakhjul.

(¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • mamma på vift
    Pepper79 skrev 2010-11-02 19:49:53 följande:
    Nu kommer jag med en fråga igen . Fungerar det att ha hjul från en cam till en frog? Både fram och bakhjul.
    Ja det gör det
    Home Is Where The Heart Is
  • Pepper79
    mamma på vift skrev 2010-11-02 20:05:02 följande:
    Ja det gör det
    Toppen. tack för snabbt svar
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21