• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Rosy

Behhöver snabbt svar...

Håller på och monterar sittdelen och har nu kommit till påtagning av den extra stolklädseln. Vilket av hålen ska jag trä igenom axelbältet (är två stycken upptill på varje sida). Hoppas ni förstår vad jag frågar om

• Rosy
    Rosy skrev 2010-10-31 16:34:28 följande:
    Behhöver snabbt svar...

Håller på och monterar sittdelen och har nu kommit till påtagning av den extra stolklädseln. Vilket av hålen ska jag trä igenom axelbältet (är två stycken upptill på varje sida). Hoppas ni förstår vad jag frågar om
    EN fråga till: I instruktionsboken står det att "nu kan eventuell extra stolklädsel sättas på plats"

Vad är syftet med denna extra klädsel egentligen, har ni andra på den?
  • BeautifulFlower
    Rosy skrev 2010-10-31 17:12:21 följande:
    EN fråga till: I instruktionsboken står det att "nu kan eventuell extra stolklädsel sättas på plats"

har väl inget syfte. Antar att dom menar att man nu kan sätta på en annan färg till sittdelen om man skulle vilja ha...
  • Rosy
    BeautifulFlower skrev 2010-10-31 18:57:44 följande:
    har väl inget syfte. Antar att dom menar att man nu kan sätta på en annan färg till sittdelen om man skulle vilja ha...
    Ok, men den extra klädseln var ju med när jag köpte vagnen så jag antog att det var något som skulle på...
  • lolo21

Är såå nöjd. Fick hem min Oioi floral jaquard skötväska från mammashop ikväll=) Den är såå snygg! och verkar hur bra som helst.

http://www.mammashop.se/babyartiklar/skotvaskor/skotvaska-floral-jacquard-carry-all-oioi.html

Den ska få hänga på Buggan när bebis kommit, och på syskonvagnen. Men om man har liggdelen till vagnen, och ståbräda, vart gör man av väskan?? Knöla ner den i varukorgen känns ju både omständigt och nästan omöjligt?

• Duntoffla
    lolo21 skrev 2010-10-31 19:57:35 följande:
    Är såå nöjd. Fick hem min Oioi floral jaquard skötväska från mammashop ikväll=) Den är såå snygg! och verkar hur bra som helst.

www.mammashop.se/babyartiklar/skotvaskor/skot...

Den ska få hänga på Buggan när bebis kommit, och på syskonvagnen. Men om man har liggdelen till vagnen, och ståbräda, vart gör man av väskan?? Knöla ner den i varukorgen känns ju både omständigt och nästan omöjligt?
    Skitsnygg! Har dock inget bra tips på vad man gör av den när man har ståbräda. Det är ju inte jätte gott om plats vid "styret" kan jag tänka mig. Varukorgen är svåråtkomlig som attan med liggdelen också ju Obestämd
  • linaenn
    Rosy skrev 2010-10-31 17:12:21 följande:

jag tycker den är bra att ha om bebisen t ex kräks i vagnen, då är det bara att ta av sittdelstyget och tvätta så slipper man tvätta hela sittdelen. fast har man åkpåse som nu på hösten/vintern så kvittar det ju.
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • lolo21
    Duntoffla skrev 2010-10-31 20:32:38 följande:
    Skitsnygg! Har dock inget bra tips på vad man gör av den när man har ståbräda. Det är ju inte jätte gott om plats vid "styret" kan jag tänka mig. Varukorgen är svåråtkomlig som attan med liggdelen också ju Obestämd
    Jaa det är så jag tänker också.. så länge bebis är pyttig kanske den får ha väskan nedanför fötterna Flört men det är ju ingen långsiktig lösning..
  • straw2008

Bära skötväskan kanske?

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • lolo21
    straw2008 skrev 2010-11-01 07:37:59 följande:
    Bära skötväskan kanske?
    Joo men det är ju inte så smidigt när man ska köra upp på bussen, betala etc..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21