• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox
    straw2008 skrev 2010-11-01 07:37:59 följande:
    Bära skötväskan kanske?
    ha ha vilket bra svar!!

Dagens mammor (inklusive migsjälv) ska absolut hänga väskan på vagnen
    -jag har ju t.ex själv sett JuJuBe's ryggsäck-modell och tyckt "nej tack" men har själv en minikånken (& en BeAll skötväska) & Kånken knäpper jag alltid fast om styret
    -har väl burit den 2 ggr som ryggsäck då jag burit in lillen från bilen kanske
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Emmelinan

Nagon som vet varfor frog har utgatt? Later ju lite suspekt,... att det ska finnas nagot fel med den och att den darfor inte ska saljas langre...

• Stargirl
    Emmelinan skrev 2010-11-01 18:08:46 följande:
    Nagon som vet varfor frog har utgatt? Later ju lite suspekt,... att det ska finnas nagot fel med den och att den darfor inte ska saljas langre...
    Varför? Det var inget fel med den. Den såldes i 6 år och sen slutade den att säljas överallt förutom i USA och Israel. Varför ska det vara fel med något för att företag vill sluta med en modell och lansera en annan?
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Emmelinan
    Stargirl skrev 2010-11-01 18:18:15 följande:
    Varför? Det var inget fel med den. Den såldes i 6 år och sen slutade den att säljas överallt förutom i USA och Israel. Varför ska det vara fel med något för att företag vill sluta med en modell och lansera en annan?
    Det maste absolut inte vara nagot fel! =) Jag visste inte hur lange den hade funnits (ar HELT ny pa det har med barnvagnar!) och vill vara 100% saker pa vad det ar jag koper innan jag koper en sprillans ny barnvagn for sa pass mycket pengar som en bugaboo kostar. Det ar allt! =) (tankte da att det ar lattare att forsakra sig om detta genom att fraga i den har traden dar det tycks finnas sa mycket kunnigheter och erfarenheter om dessa vagnar an att forsoka googla runt for att hitta ett tillfredsstallande svar. Flört)
  • Stargirl
    Emmelinan skrev 2010-11-01 18:25:08 följande:
    Det maste absolut inte vara nagot fel! =) Jag visste inte hur lange den hade funnits (ar HELT ny pa det har med barnvagnar!) och vill vara 100% saker pa vad det ar jag koper innan jag koper en sprillans ny barnvagn for sa pass mycket pengar som en bugaboo kostar. Det ar allt! =) (tankte da att det ar lattare att forsakra sig om detta genom att fraga i den har traden dar det tycks finnas sa mycket kunnigheter och erfarenheter om dessa vagnar an att forsoka googla runt for att hitta ett tillfredsstallande svar. Flört)
    Frog var och är en utmärkt vagn. Du kan med gott samvete köpa en begagnad sådan. Men var lite försiktig, mycket kopior florerar ute på marknaden. Kopiera gärna i tråden om du vill ha råd om en begagnad vagn.
  • Emmelinan

Jag bor i USA sa maste leta vagn (ny som begagnad) har over. Men tack anda for tipset! =) (jag tror dock att vi kommer att satsa pa en ny vagn sa vi far garantin osv med oxa.)

• Stargirl
    Emmelinan skrev 2010-11-01 18:30:19 följande:
    Jag bor i USA sa maste leta vagn (ny som begagnad) har over. Men tack anda for tipset! =) (jag tror dock att vi kommer att satsa pa en ny vagn sa vi far garantin osv med oxa.)
    Oki, Frog är ett bra val, i USA säljs den ny fortfarande.
  • Bellbox
    Emmelinan skrev 2010-11-01 18:30:19 följande:
    vad kostar den i USA?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Joddan

Varför kommer det ytterligare än ny silver edition cameleon? Lite trisst faktiskt att den kommer igen så snart...

Silas 2009-03-03 Syskon 2011-04-12 minigard.blogspot.se
  • Emmelinan
    Bellbox skrev 2010-11-01 19:05:15 följande:
    vad kostar den i USA?
    630 dollar fran deras egna hemsida.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21