• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • sara1981

Skulle det inte komma någon ytterligare modell snart?
    Eller har jag missförstått det hela och att det är syskonvagnen som är alla de nya i ett?

• oMANGOo
    stjernan skrev 2010-11-03 10:45:04 följande:
    Jag har Bugaboos egna ståbräda. Fördelen med den är att den är väldigt lätt att ta av (den nya varianten), men en stor nackdel är att man inte kan gå bakom vagnen när den är på för den sticker ut så mycket. Man måste gå lite på sidan av vagnen. Nu har jag inte prövat nån annan ståbräda men det ser ju ut som att man kan undvika detta problem med andra modeller...

Jag velar och velar om jag ska beställa vinterhjul eller inte! Nån som kan spå hurdan vintern kommer att bli i Sthlm?
    Det var precis det jag var rädd för, kommer aldrig att stå ut med att gå på sidan. Är det bara med original brädan det blir så? Hur är det med tex buggy board maxi, eller andra märken?
  • Pepper79
    oMANGOo skrev 2010-11-03 11:12:37 följande:
    Det var precis det jag var rädd för, kommer aldrig att stå ut med att gå på sidan. Är det bara med original brädan det blir så? Hur är det med tex buggy board maxi, eller andra märken?
    Jag tycker det fungerar bra att gå bakom med en buggy board. men kanske bäst du provar i en affär eller så
    (¯`°?.¸ ღ Aline 080719 & Elliott 101015 ღ ¸.?°´¯)
  • Fröken Småland
    sara1981 skrev 2010-11-03 10:57:11 följande:
    Eller har jag missförstått det hela och att det är syskonvagnen som är alla de nya i ett?
    Så är det nog är jag rädd ... Och jag som redan lagt handpenning på en Caterpillar Gråter Flört
  • sara1981

Ha, ha!

Attans då, jag som är sugen på nåt nytt...
    Kanske får bli en Bee som tröst istället.

• Stargirl
    sara1981 skrev 2010-11-03 10:57:11 följande:
    Den som lever få se.... Jag säger då det....fast innan Donkeyn kommer det ju inga nya modeller.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • sara1981

Då kanske jag ska skynda mig att tröstköpa en Bee, så att den inte är "ny" om det ev kommer nåt nytt framåt vår/sommar... ;)

• Stargirl
    sara1981 skrev 2010-11-03 12:56:48 följande:
    Då kanske jag ska skynda mig att tröstköpa en Bee, så att den inte är "ny" om det ev kommer nåt nytt framåt vår/sommar... ;)
    Det gör det inte, så oroa dig inte.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.finest.se/natali ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫b
  • Honey1982

Är det nån som vet ifall man kan få tag i endast en sån här liten plastplupp nånstans?
    Den ena har lossnat på min vagn och jag stör mig fruktansvärt mycket på det.
    ♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • Duntoffla
    stjernan skrev 2010-11-03 10:45:04 följande:
    Jag har Bugaboos egna ståbräda. Fördelen med den är att den är väldigt lätt att ta av (den nya varianten), men en stor nackdel är att man inte kan gå bakom vagnen när den är på för den sticker ut så mycket. Man måste gå lite på sidan av vagnen. Nu har jag inte prövat nån annan ståbräda men det ser ju ut som att man kan undvika detta problem med andra modeller...

Jag velar och velar om jag ska beställa vinterhjul eller inte! Nån som kan spå hurdan vintern kommer att bli i Sthlm?
    Vintern ska ju blir kall och då troligen massa snö också. Men går det inte lätt att få tag på terränghjulen i butikerna då?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21