• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-11-23 14:36:03 följande:
    för mig är Bee'n en lyx-sulky mer än en vagn... fast smaken är som baken...
    Du och jag har samma bak
  • Primrose
    Liten Mjau skrev 2010-11-23 18:10:42 följande:
    www.blocket.se/vi/30628328.htm Varför är denna inte såld?? Nått å ha?
    Den ser ju bra ut. Kanske inte så många köpare i Karlstad?Drömmer Men det kanske finns något "dolt" fel som säljaren upplyser om först i telefonen ("ok skick" kan ju tolkas negativt, om man vill).
  • danosani
    Tant Pruselius skrev 2010-11-23 15:06:04 följande:
    varför inte swiften från början? *sugen på swift*
    Vi har UJ singel till storasystern nu, och så snubblade jag över en plum liggdel Hjärta och kunde inte motstå då... Annars hade det blivit en Bugga direkt. (Dessutom är ju Swift-liggdelen pyttig)
    Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • stjernan

Man kan ju tycka att just vad gäller chassin som reklameras att de kunde se igenom tvåårsregeln, iaf när man nyligen fått ett nytt chassi... Om det chassit jag har skulle suttit på en ny vagn skulle man ju fått det utbytt... Kanske ska pröva att mejla Babytrader eller bugaboo?

• Bellbox
    stjernan skrev 2010-11-23 19:38:54 följande:
    Man kan ju tycka att just vad gäller chassin som reklameras att de kunde se igenom tvåårsregeln, iaf när man nyligen fått ett nytt chassi... Om det chassit jag har skulle suttit på en ny vagn skulle man ju fått det utbytt... Kanske ska pröva att mejla Babytrader eller bugaboo?
    Håller med! En barnvagn ska ju kunna överleva minst 2 barns barnvagnsår (hängde ni med?!)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Liten Mjau
    Primrose skrev 2010-11-23 18:14:56 följande:
    Den ser ju bra ut. Kanske inte så många köpare i Karlstad?Drömmer Men det kanske finns något "dolt" fel som säljaren upplyser om först i telefonen ("ok skick" kan ju tolkas negativt, om man vill).
    En kompis ringde och den gled i handtaget och var lite sliten. Så min kompis backade.
  • Noiis
    stjernan skrev 2010-11-23 19:38:54 följande:
    man får 6 månader enligt allmänareklamations lagen. mao om man reklamerar en del 1 vecka innan dom två åren gått ut har man 6 månader extra på den delen. om du däremot reklamerar 1 vecka efter vagnen är köpt så behövs ju inte dom 6 månaderna. men tyvärr i ditt fall så har ju båda varianterna gått ut!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21