• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Bellbox
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-10 22:39:53 följande:
    bugaboo.com kan du hitta återförsäljare ring annars på.nån.blocket annons och åk å kika på den
    ja "schysst" att uppta någons tid som vill SÄLJA bara för att man vill "titta"
    -vill man köpa är det ju en sak men annars tycker jag faktsikt inte man ska "leka" med andra människors tid faktiskt...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Emmelinan
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-10 20:46:30 följande:
    Påsen ingår bara till Frog jag har kört åkpåse eller vanliga täcken/kudde till spjälsäng i eller filt beroende på väder
    Aha. Oops! Trodde den ingick till Cameleon oxa. Nagon med Frog-erfarenhet och som har asikter om baddningen? :) Som sagt, tycker pasen ar lite fjuttig och samtidigt stramar at nar man drar upp dragkedjan... Kanske bara anvanda som madrass? Det lar nog bli sa i sommar oavsett for somrarna har ar HETA!!!...
  • Noiis

Jag menade så klart inte att man skulle låtsas vara köpsugen! Utan mer fråga om man fick. Om jag bodde där det inte fanns en ÅF hade iaf jsg tyckt att de va ok att man kom.och kikade kanske inte 100 Pers men.nån

• Bellbox
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-10 23:25:54 följande:
    Jag menade så klart inte att man skulle låtsas vara köpsugen! Utan mer fråga om man fick. Om jag bodde där det inte fanns en ÅF hade iaf jsg tyckt att de va ok att man kom.och kikade kanske inte 100 Pers men.nån
    ja frågar man är det ju en bra idé Skrattande
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • TinkyWinky

hitta in åf i halland :( Så får ringa på ngn o be o få komma o titta, bara trist att närmsta e gbg .. :/

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Liten Mjau

Jag bor i falkenberg. Kom och kläm på min den är dock inte till salu. Babyhuset i Varberg hade bugaboo innan men de har gått över till Icandy.... Blä!!!

• straw2008

Folk har kommit hem till oss o kollat bara för att titta sjukt irriterande o så GÖR man bara inte....

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Noiis

Jag har aldrig åkt buss som har trappa själv. När jag ska åka buss själv kollar jag upp med sl vilka turer som är handikapsanspassade och planerar efter det. Som tur är är det väldigt sällan vi har bussar med trappa

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21