• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • miljarden
    Alisa skrev 2011-01-13 21:14:02 följande:
    Jag tryckte in två små metallbitar (hittade i verktygslådan) mellan vita plastdelen som låset handtaget och handtaget. Mitt gled innan och glider inte längre. Detta kan man säkerligen gå in till någon cykelhandlare och fråga om de har (metallbit ca 1 x 2 cm).
    Vi är olika långa och vill kunna justera handtaget, så jag tycker det är jättebra om de fixar det åt mig. Helt klart värt 400 kr.
  • Pepsi08
    withhope skrev 2011-01-13 18:50:53 följande:

Jag ringde dem om dealen, summer edt och extra sufflet. De skulle maila hur vi skulle gå tillväga med betaningen då den ska skickas. Med En bee summer edt + svart extra sufflett för 4900 är inte helt fy skam Tyst
    Sen kan jag, nu när jag vet Skrattande, köpa sitstyg!!! Känns skönt att veta, så man kan hålla sanddynan fräschare längre. Och alla suffletter man kan köpa Ahh. Var såg du att man kunde köpa sitdelstyget?

Det här låter spännande :) Varifrån ska ni beställa och vad är det för deal? 

Mamma till Josefina 100531
  • Kajsan
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 20:50:27 följande:
    Jomen sitsen består av två delar, plastskål och tyg. Det är tyget som kostar 600 kr.
    Fast då gäller det att åf har det hemma, ska de beställa in det så måste de köpa hela sitsen numera, och det blir dyrare.
    Jo just det!
  • FridaLee
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 18:38:35 följande:
    Jag tyckte de var bra, köpte min Bee där förra våren. Det går att köpa sitstyg för 600 kr och sufflett kostar 485 kr, jag kollade alldeles nyss eftersom jag suktar efter dessa delar i denim. En god vän Hjärta skulle kolla vad det kan tänkas kosta och om Fröken Småland skall överväga att ta fram plånboken även om det smärtar Cool
    Ja denim! ge mig....  Måste köpa nytt sittdelstyg till min bee+ har fått två fläckar som inte helt går bort och 600:- är ju inte mycket för nytt tyg. Hojta om det går att få tag i denim det vore ju underbart.
  • straw2008

Denim ska väl inte gå att köpa vid sidan om? Går det så skrik högt, jag är först med att köpa :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Fröken Småland
    straw2008 skrev 2011-01-14 10:47:07 följande:
    Denim ska väl inte gå att köpa vid sidan om? Går det så skrik högt, jag är först med att köpa :0)
    Nähä, för det är jag!!!! JAG, JAG, JAG!!!
  • bebbe10

Hej

Hur kan man se vilket år chassin är ifrån?
    Någon som vet?

• Fröken Småland
    bebbe10 skrev 2011-01-14 11:36:29 följande:
    Hej

Hur kan man se vilket år chassin är ifrån?
    Någon som vet?
    Det står på chassits mittstag, klicka av sitsen så ser du en klisterlapp. Men året är i princip ointressant då de ser likadana ut år efter år (finns två Cameleonchassin genom tiderna). Kolla på skick istället.
  • bebbe10
    Fröken Småland skrev 2011-01-14 12:05:19 följande:
    Det står på chassits mittstag, klicka av sitsen så ser du en klisterlapp. Men året är i princip ointressant då de ser likadana ut år efter år (finns två Cameleonchassin genom tiderna). Kolla på skick istället.
    Jag hittar bara att det står september 2005 men det är den "Nya" Chassin
  • bebbe10
    straw2008 skrev 2011-01-14 10:47:07 följande:
    Finns att köpa hos kidzshop.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21