• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Isbit
    LHUF skrev 2011-01-23 17:58:02 följande:
    Men på den länken kommer du ju till butiken i sundsvall  
    Kidstore?  jaså?  haha  va dum jag är då *skäms*

• Tant Pruselius
    sofie och laura skrev 2011-01-23 12:11:28 följande:

Jag köpte ju min Bugaboo i andra hand och märker att handtaget glider en aning!!!

Vart kan man laga detta och hur mycket för!
    Ser en massa prat på cyckelverkstan i sthlm är det ngt att Lita på eller ska jag direkt till bonti??
    Känner mig verkligen arg efter att jag kastat 7500 På en sitt del cameleon och att handtget börjar glida
    det var inte uppskattande!!!

det förstår jag för nu kan man köpa nya sitt camar för 7600 på kidzshop.se
  • Tant Pruselius
    sofie och laura skrev 2011-01-23 13:31:24 följande:
    ja det är en liten skruv på insidan!!
    Nya eller gammla chassit?
    nya men gamla modellen av nya som jag fattat det (rätta mig om jag har fel)
  • Tant Pruselius
    BeautifulFlower skrev 2011-01-23 15:14:50 följande:
    har idag bedställt en bugaboo ocean och passade även på att beställa rött och offwhite topset!* Lycklig*
    *avis*
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-23 16:26:36 följande:
    sämre å sämre beror väl på hur man ser på saken. Man kan ju få punka om man har lufthjul! men annars utöver de e de nog ingen skillnad
    och man kan väll byta ut dem då till dem skumfyllda?
  • Tant Pruselius
    thisissarah skrev 2011-01-23 16:35:59 följande:
    Man blir bara lite skraj att nåt kommer att hända med vagnen när man läser här om chassi som har strulat och däck. Är väl det som är bra att det inte finns års modeller så då passar det mesta om man skulle köpa tillbehör och reservdelar.
    men har du inte kikat på vagnen? eller kommer den med bussgods?
  • MissR
    Slaria skrev 2011-01-23 17:21:09 följande:
    Igår beställde jag min cameleon ifrån kidzshop.se och är så förväntansfull! Jag hade tänkt beställa ifrån babytrader.eu men när jag såg era tips här om att man kunde designa sin vagn själv på kidzshop och då skippa liggdelen, så blev valet enkelt.

Är det någon som vet på ett ungefär hur leveranstiden är från kidzshop, och speciellt till de norra delarna av sverige? Jag bor i norra norrland och är van vid att de kan ta någon dag extra att få grejer hit men har läst att kidzshop är grymt snygga med frakten.
    När jag beställde vagnen där kom den inom 48 timmar=)
    Jag bor i skåne
  • Haven09

Nu väntar jag på en Bugaboo CAM, testar kidzshop. Inser att bee'n kommer inte funka utan bygel till Grynet! Dessutom vill ja ha CAM och det har jag velat ha loong time:)
    Äntligen en brun fin vagn till våren... Omg va jag längtar:) haha kommer passa till alla hennes fina rosa kläder o leksaker!

• thisissarah
    Tant Pruselius skrev 2011-01-23 19:28:43 följande:
    men har du inte kikat på vagnen? eller kommer den med bussgods?
    Har inte kikat på den irl, utan bara sett en bild på blocket. Den kommer med bussgods.
  • Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-23 20:00:10 följande:
    Nu väntar jag på en Bugaboo CAM, testar kidzshop. Inser att bee'n kommer inte funka utan bygel till Grynet! Dessutom vill ja ha CAM och det har jag velat ha loong time:)
    Äntligen en brun fin vagn till våren... Omg va jag längtar:) haha kommer passa till alla hennes fina rosa kläder o leksaker!
    KUL! Då är vi två som längtar :) Beställde min cam igår från kidzshop. Du får gärna hojta till här när din kommit, gissar tyvärr på att min kommer ta någon dag extra att få då jag bor i norra sverige.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21