• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammatill2härligavildar

Är lat o orkar inte stöka i förrådet för att få fram instruktionsboken till buggan. Vid vilken vikt ska man ändra i fjädringen på cameleon??? Är d 5, 10, o 15??? Å är d så att upp till 5kg har man lägsta, 5-10kg mellersta o sen 15 o upp högsta??? *Hjärnsläpp*

• bohusbebis
    FruAhlander skrev 2011-01-24 14:07:04 följande:
    Buggan är knappt 2 år men i superfint skick. En 09:aGlad. Min ögonsten, förutom sonenFlört

Frågan är; skall jag köpa en Maclaren á 3700:- eller ta med Buggan???
    Skulle köpa en beg Maclaren för max en tusenlapp i så fall...
  • Noiis

Jag köpte en mclaren som resevagn. Funkar perfa. Men jag hade köpt beg. För dom förstörs mycket under flygresan!! Min ser ut som 7 svåra år efter 5 resor. Men jag köpte min innan den brutala prishöjningen. Akta graco mirage är annars en billig resevagn

• FruFA79
    Haven09 skrev 2011-01-24 14:12:23 följande:
    Ja du, det kanske är värt o lägga på en ny sulky om du älskar din Buggan.
    Menar du att Buggan kanske blir förstörd på en flygresa?
    Skall jag lämna Buggan hemma och köpa en sulky att ta med? Drömmer
  • Findusfideli

Måste bara hoppa in och säga att jag tycker också att basen till babyskyddet varit guld värt! Ett snabbt klick och man är iväg, det är skönt när bebben är snabb på att börja skrika i stillastående bil. Adaptrar till vagn kan säkert också vara guld värt om bebben gillar vagn och babyskydd. Tyvärr gör inte min det riktigt.

• Miss Lau
    FruAhlander skrev 2011-01-24 14:07:04 följande:
    Buggan är knappt 2 år men i superfint skick. En 09:aGlad. Min ögonsten, förutom sonenFlört

Frågan är; skall jag köpa en Maclaren á 3700:- eller ta med Buggan???
    Jag hade inte köpt en vagn för 3700 kr som ska användas en vecka, om det är alternativet tycker jag du ska ta med Buggan. Annars kan du ju köpa en beg. Maclaren för max 1000 kr. Eller någon annan ännu billigare paraplysulky.
  • Bellbox
    Miss Lau skrev 2011-01-24 14:23:30 följande:
    Jag hade inte köpt en vagn för 3700 kr som ska användas en vecka, om det är alternativet tycker jag du ska ta med Buggan. Annars kan du ju köpa en beg. Maclaren för max 1000 kr. Eller någon annan ännu billigare paraplysulky.
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Fröken Småland

Jag tycker att Babyproffsens sulkys med fullt liggläge (MacLaren kopior tycker jag de ser ut som) är bra och mycket prisvärda vagnar som passar riktigt bra på en semesterresa.

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • FruFA79
    Fröken Småland skrev 2011-01-24 14:26:24 följande:
    Jag tycker att Babyproffsens sulkys med fullt liggläge (MacLaren kopior tycker jag de ser ut som) är bra och mycket prisvärda vagnar som passar riktigt bra på en semesterresa.
    Tackat för tipset!
    Skall kika på en sådan! Perfekt med fullt liggläge också, för sonen sover gärna sin aftermiddags-nap i vagnen.
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2011-01-24 14:26:24 följande:
    Bra tips!
    Vad kostar dom?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21