• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Wailea
    OoSOLINoO skrev 2011-02-01 17:43:21 följande:
    Ställer samma fråga här som jag ställde i "bee tråden". Är det någon som handlat via fruugo.com och varit nöjd/missnöjd? Gick det smidigt, snabbt etc?
    Hittade många som var nöjda så jag har beställt nu! Väntar på leverans och lovar ge besked sedan
  • Sweetheartno1
    annat82 skrev 2011-02-01 19:47:24 följande:
    Såg frågan där också, så jag svarar här

På bilden är det sambons skötväska, från Dadgear, köpt begagnad på tradera för en hundring
    När han började va ledig blev det så mycket "skräp" i min skötväska så tyckte han behövde en egen

Hänger perfekt i mina Petunia-krokar

Har du köpt dom i sverige eller någon hemsida ?

• annat82
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-02 12:57:23 följande:

Har du köpt dom i sverige eller någon hemsida ?

Vilken menar du då? Dadgear-väskan va ett tradera fynd, sen har jag ett par Petunia Picklebottom (krokarna kom med väskorna), inhandlade på olika ställen. Bland annat NKs rea förut, men också en från USA via släkt
  • Liten Mjau
    Jag vill ha den gamla ståbrädan med Tiny tot till!!  Går det att få tag på nu för tiden. Hittar ingen på blocket eller tradera.
    Den nya ståbrädan har ingen sits/stol va?
  • Sweetheartno1
    annat82 skrev 2011-02-02 14:46:06 följande:
    Vilken menar du då? Dadgear-väskan va ett tradera fynd, sen har jag ett par Petunia Picklebottom (krokarna kom med väskorna), inhandlade på olika ställen. Bland annat NKs rea förut, men också en från USA via släkt
    Hehe tänkte på krokarna !
  • hjärtan81

Hej

Hittar inga bugaboos från fruugo.se har dem tagit slut eller söker jag fel?
    Var i dag inne i stan (Stockholm) och klämde på en Bugaboo cam och jag säger att jag måste bara få en! Den va så snygg och lätt och min 2 åring satt jätte bra i den men hade tänkt den mer till min 4,5 mån bebis. Priserna dock va ganska höga där så därför kollade från fruugo som ni har skrivit här att man kan köpa billigare men som sagt hittade inga!?

• Kavat
    Liten Mjau skrev 2011-02-02 16:16:57 följande:
    Jag vill ha den gamla ståbrädan med Tiny tot till!!  Går det att få tag på nu för tiden. Hittar ingen på blocket eller tradera.
    Den nya ståbrädan har ingen sits/stol va?
    Vad jag vet har det ännu inte kommit sits till nya stäbrädan.
    Tiny Tot hittar man sällan på blocket tyvärr. Eller är det gamla ståbrädan du är på jakt efter?
  • annat82
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-02 17:19:19 följande:
    Hehe tänkte på krokarna !
    Dåså, tror de finns att köpa löst. Men finns nog lika många andra lättare att få tag i

Jujube har krokar löst bland annat och många som gillar dem. Har en omgång tinkafu-krokar också, men gillar dem inte så mycket. Jujube finns i en del svenska butiker, men om inte annat ganska många svenska webbutiker
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21