• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Billabong
    straw2008 skrev 2011-01-31 11:21:43 följande:
    Jag skulle köpa en bugaboo BEE till en ettåring, aldrig en cam... den är för baby tycker jag o sen kanske upp till 1,5 max :O)
    Själv tyckte jag Cameleon passade utmärkt i alla de tre åren vi hade den till vår dotter. Hon åkte iofs inte så mkt i den det senaste året eftersom hon då stod på ståbräda istället på syskonvagnen. Men ändå. De ggr hon åkte i den trivdes hon mkt bra.
  • Bellbox
    Billabong skrev 2011-01-31 11:24:21 följande:
    Själv tyckte jag Cameleon passade utmärkt i alla de tre åren vi hade den till vår dotter. Hon åkte iofs inte så mkt i den det senaste året eftersom hon då stod på ståbräda istället på syskonvagnen. Men ändå. De ggr hon åkte i den trivdes hon mkt bra.
    Håller med!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • hjärtan81

Ah tack så jätte mycket för alla som svarat! Har blivit smått besatt av bugaboon och det är mitt sista barn ( har nu 3) så skulle såå gärna prova den...

• Haven09

Min dotter är 1 1/5 år gammal o vi köpte ny nu för innan hade ja en brio som jag körde över folk med! Dessutom va den grovt bred! O vi åker mycket komunalt!
    Hela kalaset gick på 7300kr för sitt delen o det va värt varenda kr! Basta ewer:)

• Haven09

Slaria; Hur har det gått?
    Jag är mycket nöjd! Bästa vagnen hittills... Så lätt o köra och den är så fin:)
    Grynet sov typ två timmar i vagnen, så det är mer än godkänd!

• Slaria
    Haven09 skrev 2011-01-31 16:10:28 följande:
    Slaria; Hur har det gått?
    Jag är mycket nöjd! Bästa vagnen hittills... Så lätt o köra och den är så fin:)
    Grynet sov typ två timmar i vagnen, så det är mer än godkänd!
    Åh, vad roligt! Du får lägga in en bild i bildtråden tycker jag.
    Min har inte kommit ännu, men tydligen ska den vara här imorgon! Vi får väl se :)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21