• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Sweetheartno1 skrev 2011-02-02 17:24:00 följande:
    När slutade bugaboo med luftdäcken ?
    2007
    zasata skrev 2011-02-02 20:57:03 följande:
    vet nån när dom nya sufletterna kommer?
    Bugaboo har en kärlek att släppa saker lagom tillvåren. typ april! så de e min gissning men jag vet inte om den stämmer
  • Slaria

Nu har jag äntligen monterat ihop vagnen! Givetvis blir man nojig när man gjort de själv, har man gjort rätt etc etc. Först en fråga, sittdelen, ska den gunga lite? Sen har jag bifogat en bild, ser det ut som att swivelhjulen är monterade rätt? Ser den bra ut i övrigt?

img_0604 (MMS)
    Liten bild jag vet, men ni kanske ser trots allt..

• imaj
    Slaria skrev 2011-02-02 21:35:41 följande:
    Nu har jag äntligen monterat ihop vagnen! Givetvis blir man nojig när man gjort de själv, har man gjort rätt etc etc. Först en fråga, sittdelen, ska den gunga lite? Sen har jag bifogat en bild, ser det ut som att swivelhjulen är monterade rätt? Ser den bra ut i övrigt?

Liten bild jag vet, men ni kanske ser trots allt..
    Allt ser rättmonterat ut på bilden, det kan inte bli såå mycket fel faktiskt !
    Sittdelen ska gunga lite, det är en del av dämpningen i vagnen precis som att handtagen är vickbart!
  • Sweetheartno1
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-02 20:45:01 följande:

En bas koster till nån kanske???
    Coool !
  • Kajsan
    Joddan skrev 2011-02-02 20:02:54 följande:
    Gillar att se live-bilder eller vad man nunska säga! Den "växte" i mina ögon. Gillar!
    Ja vänta bara tills du får känna på den på riktigt, den är grym! Solig
    Jo just det!
  • Joddan
    Kajsan skrev 2011-02-02 22:19:26 följande:
    Ja vänta bara tills du får känna på den på riktigt, den är grym! Solig
    Vet inte om jag vågar... Plånboken lär dö i så fall
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Kajsan
    Joddan skrev 2011-02-02 22:21:44 följande:
    Vet inte om jag vågar... Plånboken lär dö i så fall
    Ja jag fick ruskiga cravings av det Död
    Jo just det!
  • Miniigirl
    thisissarah skrev 2011-02-02 22:07:51 följande:
    Har era barn kunnat ha sittdelen tills de är 3 år? Borde inte benen dingla utanför vi den åldern?
    Min son satt väldigt bra i cameleon när han var 3½ år. dock gansak liten för sin ålder
    Men, han kunde sitta under sufeltten utan problem, och benen hade han på "fotstödet". Jag tyckte det såg väldigt skönt och mysigt ut för han

MEN, sen fick jag höra för några dagar sedan att en kompis till mig tyckte att min andra son, som är 1½, såg ut att vara aldeless förs stor för cameleon. Hon tyckte den såg aldeless för liten ut, och att det såg konstigt ut

Men, jag är påväg att köpa en ny cameleon till lillkillen nu ändå. Han trivdes så bra i den vagnen, och jag bara längtar efter att få pyssla med sufletter å allt som hör till med den vagnen
  • thisissarah
    Miniigirl skrev 2011-02-02 22:26:05 följande:
    Min son satt väldigt bra i cameleon när han var 3½ år. dock gansak liten för sin ålder
    Men, han kunde sitta under sufeltten utan problem, och benen hade han på "fotstödet". Jag tyckte det såg väldigt skönt och mysigt ut för han

MEN, sen fick jag höra för några dagar sedan att en kompis till mig tyckte att min andra son, som är 1½, såg ut att vara aldeless förs stor för cameleon. Hon tyckte den såg aldeless för liten ut, och att det såg konstigt ut

Men, jag är påväg att köpa en ny cameleon till lillkillen nu ändå. Han trivdes så bra i den vagnen, och jag bara längtar efter att få pyssla med sufletter å allt som hör till med den vagnen
    Det hade varit bra om lillan kunde ha vagnen tills hon är tre år, tänker jag. den är ju himla smidig. Annars har vi en emmaljunga ståendes som man också kan avända utifall men jag vill gärna använda camen så länge det går!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21