• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Miniigirl

Någon som vet om det finns någon i närheten av Nyköping som säljer bugaboo?
    Typ eskilstuna eller norrköping?
    Eller finns det någon som har en bee som man kan få känna och klämma lite på?!:-P

• Joddan

Wailea

Det var en web-shop som hade 50% på allt i butiken. De hade skrivit i kund-mailet att det inte gällde vagnar men jag var inte kund d

• Joddan

Kund då så jag klickade hem en. De försökte säga att det inte gällde vagnar och att de glömt skriva det på hemsidan. Men jag sa bara att den infon stod inte när jag köpte vagnen (jag betalade direkt). Så jag fick köpa den ändå för 50%!!!! detta var mitt i natten så det vad verkligen tur. På morgonen hade de satt dit "gäller ej vagnar" på hemsidan också .

• Bellbox
    Joddan skrev 2011-01-31 22:03:11 följande:
    Wailea

Det var en web-shop som hade 50% på allt i butiken. De hade skrivit i kund-mailet att det inte gällde vagnar men jag var inte kund d
    ?
    Förstår inte riktigt?
    Drömmer
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Billabong
    linaenn skrev 2011-01-31 21:14:11 följande:
    Tack för ditt svar! Då ska vi testa det först och se om det hjälper. 
    (Det gröna jag tänker på är själva "klossen" i däcket som bromsvajern liksom kilar fast i däckets kuggar så att vagnen bromsas. Om du förstår vad jag menar? Den är grön/svart.) 
    Ok. Jag ahr inte kvar vagnen så jag kan inte dubbelkolla. Och jag hade den äldre modellen av chassi (med snäppfästen och lufthjul) så jag kan tänka mig att det såg lite annorlunda ut på min vagn. Men spänna bromsvajern förutsätter jag att man fortfarande gör själv. Precis som på en cykel när bromsen inte tar så bra...
  • Joddan
    Bellbox skrev 2011-01-31 22:05:22 följande:
    ?
    Förstår inte riktigt?
    Drömmer
    Mitt inlägg delades i två
    Wailea skrev 2011-01-31 21:16:12 följande:
    Jag hoppas att jag också gör det
    Joddan skrev 2011-01-29 21:21:44 följande:
    Jag betalade 2999:- för en helt ny i butik! De du!
    Hur gick det till?

Det var en web-shop som hade 50% på allt i butiken. De hade skrivit i kund-mailet att det inte gällde vagnar men jag var inte kund

Kund då så jag klickade hem en. De försökte säga att det inte gällde vagnar och att de glömt skriva det på hemsidan. Men jag sa bara att den infon stod inte när jag köpte vagnen (jag betalade direkt). Så jag fick köpa den ändå för 50%!!!! detta var mitt i natten så det vad verkligen tur. På morgonen hade de satt dit "gäller ej vagnar" på hemsidan också  .
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • imsa
    Billabong skrev 2011-01-30 19:56:20 följande:
    Jajamensan! Supernöjd med leverans och pris!
    Men det var 3,5 år sedan så du kanske vill ha en mer tidsnära referens...
    Tack! Jo det hade ju varit bra men en nöjd är ju bättre än ingen alls :)
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Noiis
    imsa skrev 2011-02-01 00:42:27 följande:
    Tack! Jo det hade ju varit bra men en nöjd är ju bättre än ingen alls :)
    jag har faktiskt inte hört nån som vart missnöjda med babytrader och de finns en del som har beställt rätt nydligen så jag tycker att du ska köra på om de blir billigast att handla där
  • Armani

Är sugen på en ny sittdelsbas och sitter och kikar på Kidzshop men blir så fundersam på hur färgerna är Obestämd Tänkte att ni kanske vet!
    Är sugen på en grå eller en klarblå, men den grå som visas ser så mörk ut (den heter ju iofs mörkgrå, men finns det alltså två olika grå?), och den blå vet jag inte om det är just den blå jag tänker på (den benämns som den gamla blå)... Verkar som att dom inte har nån av dom färgerna jag vill ha va? Vet ni isf nåt annat ställe som säljer sittdelsbasen bara?

http://kidzshop.jetshop.se/sittdelskladsel-bas-till-bugaboo-cameleon-p-228-c-389.aspx

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21