• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis

Jag håller med Imaj, det är väldigt individuellt hur man upplever vagnen när barnen blir större.
    Jag bytte till Noa när han va 90 cm lång. Då började det tryta med plats och samtidigt fick jag ett bra erbjudande på vagnen och då kände jag att de va dumt att vänta ännu länge. Men jag ser de posetiva i det. Jag älskade min cam! men nu fick jag tillräkligt för den för att kunna köra bee plus ett tag och den älskar jag med. så jag ser de som en bra deal att behöva byta

• Liten Mjau
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 10:10:02 följande:
    jag köpte den gammla + pall på blocket för 2v sedan gav 700för båda och då var pallen oanvänd....
    Jag kommer ihåg denna annonsen men den var s¨åld nätr jag ringde. Till dig då
    Så nu finkammar jag blocket varje dag ifall jag kan hitta nån.
  • hjärtan81

Hej

Måste bara fråga en sak ni som vet bäst om Bugaboo cam vagnar. Är sufteten samma sitt och liggdelar?
    Va på webbsidan där de säljer Bugaboo som sittvagnar, kollade runt sen med olika tyg alternativen och när man lägger sök ord Bugaboo cameleon så får man ett antal träffar med alla dessa delar va. Hittade olika delar med demintyg tror jag och för säkerhets skull så mejlade jag kundtjänst och frågade om hela sittvagn finns att bygga med demin klädsel och då svara hon bara nej! Men då fattar jag inte är det inte samma delar då till bara sittvagnen??? För vist hittade jag tex. Suftet med demin och varukorg... Alltså vet inte om ni fattar alls vad jag menar men nån som kan kan kolla och förklara till mig vad jag gör för fel!

Går det att köpa samtliga delar med demin och bygga en sittvagn?
    (eller bas sitt sand och resten demin)

Om någon bara har tid och lust så skulle jag va tacksam :)

• Bellbox
    hjärtan81 skrev 2011-02-03 15:13:11 följande:
    Hej

Måste bara fråga en sak ni som vet bäst om Bugaboo cam vagnar. Är sufteten samma sitt och liggdelar?
    Va på webbsidan där de säljer Bugaboo som sittvagnar, kollade runt sen med olika tyg alternativen och när man lägger sök ord Bugaboo cameleon så får man ett antal träffar med alla dessa delar va. Hittade olika delar med demintyg tror jag och för säkerhets skull så mejlade jag kundtjänst och frågade om hela sittvagn finns att bygga med demin klädsel och då svara hon bara nej! Men då fattar jag inte är det inte samma delar då till bara sittvagnen??? För vist hittade jag tex. Suftet med demin och varukorg... Alltså vet inte om ni fattar alls vad jag menar men nån som kan kan kolla och förklara till mig vad jag gör för fel!

Går det att köpa samtliga delar med demin och bygga en sittvagn?
    (eller bas sitt sand och resten demin)

Om någon bara har tid och lust så skulle jag va tacksam :)
    vilken sida var det som bara sålde som sittvagn? *nyfiken*
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Asereht
    Bellbox skrev 2011-02-03 15:18:03 följande:
    vilken sida var det som bara sålde som sittvagn? *nyfiken*
    Kidzshop har så att man kan bygga ihop sin egen bugga, bara som sittvagn då. Vill man ha liggdel med så får man välja ett färdigt paket.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • hjärtan81

Alltså kan jag inte blocka under cameleon reservdelar en demin Suftet varukorg och sittdel och andra chassi delar och sen har jag en sitt cam på demin?

• BeautifulFlower
    hjärtan81 skrev 2011-02-03 15:31:38 följande:
    Alltså kan jag inte blocka under cameleon reservdelar en demin Suftet varukorg och sittdel och andra chassi delar och sen har jag en sitt cam på demin?
    tror inte det går eftersom denim är begränsad upplaga. Tror inte ens det går att köpa någon denimdel separat som inte är begagnat. Förstår du hur jag menar?

.eller har jag fel - riktat till er bugga kunniga?
  • thj
    Jag kollar upp om det kan finnas kvar denim delar från 007 kollektion,107 finns inte att köpa löst ännu,de är helt slut i lager fram till mars april i bugaboos huvudlager ( förutom det som finns i butiker nu som hela vagnar)

Återkommer i frågan när jag har ett bra svar att ge

kramelikram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Asereht
    När du ska plocka ihop din egen sittvagn så går du in under nyheter/designa din bugaboo. Där väljer du designa din egen bugaboo sittvagn och på den sidan har du alla delar du behöver och kan välja mellan. De delar där du kan välja färger så klickar du på info för att se vilka färger som finns tillgängliga. Jag tvivlar starkt på att det går att välja andra färger än de som är specificerade.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21