• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • straw2008
    Wailea skrev 2011-02-04 12:53:17 följande:
    Ingen som har koll på rosa färgerna?
    vad ? finns en gammal rosa fleece en ny cerise i canvas o kommer en tredje pastellrosa till våren.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Fröken Småland

Wailea: det var du som undrade om åkpåsar va? Den gamla fanns i båda nyanserna och den nya bara i den mörkare cerise.

• hjärtan81

Det kommer alltså nya färger :) va kul då kanske väntar jag med mitt köp eftersom det blev inget med det denim tyget jag jagade...
    Det någon hur de ser ut?

• Wailea
    straw2008 skrev 2011-02-04 12:55:40 följande:
    vad ? finns en gammal rosa fleece en ny cerise i canvas o kommer en tredje pastellrosa till våren.
    Jag menar den som matchar canvas suffleten som jag ev kommer att komplettera med!
    Fröken Småland skrev 2011-02-04 13:47:08 följande:
    Wailea: det var du som undrade om åkpåsar va? Den gamla fanns i båda nyanserna och den nya bara i den mörkare cerise.
    Men om man hittar den gamla modellen till salu hur vet man vilken av de färgerna det är, har de olika namn?

Inbillar jag mig eller sitter den gamla åkpåsen snyggare i vagnen till en liten bebis som inte behöver längden på den nya?

• thj
    Wailea skrev 2011-02-04 17:31:13 följande:
    Jag menar den som matchar canvas suffleten som jag ev kommer att komplettera med!
    Fröken Småland skrev 2011-02-04 13:47:08 följande:
    Men om man hittar den gamla modellen till salu hur vet man vilken av de färgerna det är, har de olika namn?

Inbillar jag mig eller sitter den gamla åkpåsen snyggare i vagnen till en liten bebis som inte behöver längden på den nya?

Då är det den nyare rosa du ska ha,tror jag har några äldre bilder på den gamla och den nya ihop.
    Rotar lite och återkommer!
    kramelikram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • FruFA79

Vår lille son närmar sig 2-årsdagen och han växer så det knakar. Camen är för liten, men jag sparar den till nästa bebis. Har så många klädslar och flera parasoll, så jag vill ha den kvar.
    Men nu är vi på jakt efter en ny vagn; den skall både funka som året-runt-vagn och gärna resevagn i-ett!
    Är Bee+ mycket större än Cameleon???

• Wailea
    thj skrev 2011-02-04 19:20:03 följande:
    Då är det den nyare rosa du ska ha,tror jag har några äldre bilder på den gamla och den nya ihop.
    Rotar lite och återkommer!
    kramelikram
    Super men hur vet man att man köper rätt? har de olika namn eller är båda bara pink? när ändrades färgen?

• Swenglish

Oj, vad många som tycker att barnen växt ut Cameleon! Sonen fyller fyra i mars och är väl ca en meter lång, och han åker bekvämt Cam varje dag till dagis (vi har lååång promenad till dagis...). Tycker inte det ser konstigt ut, men jag kanske har vant mig?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21