• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Liten Mjau
    thj skrev 2011-02-15 10:07:51 följande:
    De kommer nu i vår och kommer kunna förbokas så fort bilder finns
    "det kommer vara en begränsad upplaga"

kramen
    begränsad upplaga?? Hur ska jag då hinna köpa Förvånad... Bebisen kommer ju inte förrän i Juni. Vill ju veta vad det blir innan jag köper.
    Ska på UL i v.32. Hoppas på att få reda på kön då så jag kan köpa ett passande topset Har haft grå bas med rosa top till stora tjejen. Blir det en kille så vill jag ha blå eller grön. Hört rykten om pastell. Hade varit så coolt med en pastelgrön till en liten kille.
    Men hur blir det nu när de kommer i begränsade upplagor Förvånad
  • Tant Pruselius
    thj skrev 2011-02-15 10:07:51 följande:
    De kommer nu i vår och kommer kunna förbokas så fort bilder finns
    "det kommer vara en begränsad upplaga"

kramen
    nääääj *stressad* why god why?!
  • annat82
    galojj skrev 2011-02-14 22:49:46 följande:
    Hihi, ja självklart är det en personlig åsikt
    Var nog lite det jag var ute efter, vad andra gillar:-P
    Själv vet jag ju inte, eftersom jag inte sett båda live...jag skulle vilja se båda bredvid varandra helst ju

Vilka toppar passar till den blå basen?
    Just nu tänker jag såhär...

antinget grå bas med klarblå topp
    eller klarblå bas med svart topp

vad skulle annars vara fint att matcha den blåa basen med?
    Jag tycker ganska mycket passar den blå basen. Visst den grå basen är lättare, för där är väl inget som blir riktigt fel, men jag tröttnade på min grå efter en månad sådär.

Jag gillar blå och PF colorblocks, den mer cerise-rosa (blir väldigt färgstarkt), det orangea, rött och så klart svart. Har ett marinblått som jag tror passar, men har inte testat. Orange suflett till den blå har jag lagt en bild i bildtråden med. Fast jag gillar de färgstarka varianterna. Visst kanske tröttnar lite på dem efter ett tag, men har man bara något annat så byter man lätt och blir glad igen Svart har jag också, men har inte använt mer än nån månad tror jag, gillar de andra bättre bara
  • Tant Pruselius
    annat82 skrev 2011-02-15 10:29:54 följande:
    Jag tycker ganska mycket passar den blå basen. Visst den grå basen är lättare, för där är väl inget som blir riktigt fel, men jag tröttnade på min grå efter en månad sådär.

Jag gillar blå och PF colorblocks, den mer cerise-rosa (blir väldigt färgstarkt), det orangea, rött och så klart svart. Har ett marinblått som jag tror passar, men har inte testat. Orange suflett till den blå har jag lagt en bild i bildtråden med. Fast jag gillar de färgstarka varianterna. Visst kanske tröttnar lite på dem efter ett tag, men har man bara något annat så byter man lätt och blir glad igen Svart har jag också, men har inte använt mer än nån månad tror jag, gillar de andra bättre bara
    grå=trist
  • Asereht
    annat82 skrev 2011-02-15 10:29:54 följande:

Håller med dig jag.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Armani

Jag hade ju bestämt mig för en klarblå bas, men tycker den grå med klarblå top till är så himla fin den med! Usch en sån beslutsångest! Men ska nog försöka få tag på en begagnad grå sittdel+varukorg tror jag så kanske man kan hålla priserna nere lite Flört

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • JessiWill

Ååh nu har jag väntat länge på att kunna få reklamera min bumper på kidzshop.. Men ingen fattar ens vad jag menar eller verkar vilja ta tag i det..
    Efter flera mail och telefonkontakt blir jag hela tiden tillbedd att ringa senare eller dagen efter.
    Någon som vet hur lång tid det brukar ta att reklamera varor från kidzshop?? Stort behov av min bumper dagligen!

• imaj

Jessiicaa89: ring dit och be om att få prata med Jessica, det är hon som ordnar reklamationerna snabbast och det är henne man ska prata med när det gäller Bugaboo! Underbara J !

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21