• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Liten Mjau skrev 2011-02-17 22:24:39 följande:
    Idag blev jag med ståbräda. Tack till K Kavat, och tydligen oxå fröken Småland som varit en ägare Nu letar jag bara efter en Tiny Tot eller Twoo seat(eller vad den nu heter)
    Ta väl hand om den! *torkar en nostalgisk tår ur ögonvrån*
    galojj skrev 2011-02-18 08:11:40 följande:

cameleons regnskydd, passar det på frogen oxå?
    Sen liggdelen till cam, det funkar va? fast det blir säckigt....har jag förstått det rätt då?Eller gäller det bara sittdelen?

Mvh Maja

Regnskyddet passar, där är det en fördel att Frogen är kortare för det blir lättare att få på. Klädslarna passar mycket riktigt men blir pyttelite säckigt. Det är ju olika hur petig man är men mig har det aldrig stört
    ~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • AnPa

Tack snälla för råd ang Barnbutiken. Ringde just en utav deras andra butiker och fick prata med en jättegullig tjej som sa att jag kan ta med både varukorg och Liggdelslock "så reklamerar vi det". Härligt med trevlig och bra service tycker jag. Frågan är, tror ni att man måste vänta länge på reservdelar och isf, får jag behålla min varukorg under tiden?

• lillkorpen
    solouniko skrev 2011-02-18 12:11:02 följande:
    Fina de nya färgerna på topseten var Liiila gillade jag nog mest, och limegrön! Smaskens!
    Med risk för att bli bannlyst (hehe) så tyckte jag bara att den lila var något att ha. Kaaanske den limegröna också, men den såg lite blek ut. De andra kändes som att man sett dem förut. :(
  • FridaLee

Å va snygga de nya färgerna på toppsen och sufletterna är!! Måste inhandla den plommonlila och gröna pastellen till been

• linaenn

Jag såg precis på facebook och skulle in och skvallra här men ni var snabbare än mig. Lila var superfin, och grön! 

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Asereht

Jag som normalt älskar lila gillade inte den suffletten, den var mer vinröd än lila tycker jag. Men den gröna var ganska fin. Bubbelgumsrosa är inte min melodi. Lika bra det, det blir betydligt billigare så.

Fast jag kanske ångrar mig efter att ha sett den lila irl, vem vet.

Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • Fröken Småland

Är det ingen som har lust att klistra in bilderna här i tråden (och i bildtråden) för oss som vågar vägra Facebook? *lägger huvudet på sned och ser söt ut*

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21