• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Skall se den gröna IRL först men den kan eventuellt hamna på min önskelista till födelsedagspresent

~~~~~~ Ladda ned Counting Cars till din iPhone ~~~~~~
  • mollan nu

jag blev inte heller speciellt upphetsad av nya färgerna.

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • rosenkind

Jag gillade faktiskt inte nån av de där färgerna...men så är jag ingen vän av pastellfärger heller...
    billigt och bra

** carpe diem **
  • movie

I dag ska jag med lite sorg i hjärtat byta från liggdel till sittdel, Iris är 8 månader så det är på tiden men jag tycker vagnen är så galet snygg med liggdel
    Sen undrar jag om ni som har nya ståbrädan är nöjda eller går det lika bra med universal?

Alice 080728 Iris 100531
  • Asereht
    movie skrev 2011-02-18 12:52:55 följande:
    I dag ska jag med lite sorg i hjärtat byta från liggdel till sittdel, Iris är 8 månader så det är på tiden men jag tycker vagnen är så galet snygg med liggdel
    Åh, en frände! Vi bytte också i samma åldersveva och jag tycker också buggan är skitsnygg med liggdel. Alla andra verkar vara emot oss.
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • movie
    Asereht skrev 2011-02-18 12:54:03 följande:
    Åh, en frände! Vi bytte också i samma åldersveva och jag tycker också buggan är skitsnygg med liggdel. Alla andra verkar vara emot oss.
    Va hur kan dom vara det
    Alice 080728 Iris 100531
  • AnPa

Nää tråkiga färger. Bugaboo hade slut på fantasi känns det som, en till orange och en lila som liknar Frog-vinröd. Hmpf! Hade hoppats på en turkos (ljusare än ocean), en klarlila och en limegrön (som MB Swift). Buggan ska ev få flytta i vilket fall så det spelar inte så stor roll. Hade kanske fått bott kvar några extra månader om det kommit något jättefint topset.

• jean1

Tror ni andrahandsvärdet sjunker på de gamla färgerna nu när de nya kommit?

Och jag som SKA ha en rosa suflett till vår gråa bas, tvekar om inte den cerisa ändå är snyggare än den nya i pastell?

Vad tycker ni??

~ Tyra Lykke 091224 ~
  • AnPa

Cerise är MYCKET snyggare på bild iaf. Har ingen aning om hur dessa ser ut irl men tycker att färgen på bilden ser ut som något Barbie sr kräkts upp. Gillar inte alls

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21