Cerclage?
jag har också använt lactulos en del, men min mage fixar inte det alls. använde movicol ett tag, men bäst har nog paraffinet o linfrö på yoghurten varit för mig..
Jag ska berätta någonting tråkigt för min del 
Jag trodde jag var stark, dessa senaste dagarna har jag insett att jag är svag. Psyket har tagit över mitt liv. Jag återvänder till jobbet inom en månad efter jag har förlorat mina barn. Jag har rest mycket för att byta miljö och så vidar. Men nu senaste dagarna inser jag att jag är ingenting, bara en som har krymt tillbaka i skalet.
Det är så illa att jag har emailat min läkare om att hon ska skicka mig till en psykolog, jag har haft kurator som är hur snäll som helst, men det gav mig ingenting. Jag vill kunna disskutera med en kunning person, hade jag velat bara prata av mig till någon så har jag min familj och vänner.
Trodde inte att var så svag och ledsen, idag efter min rehab (har fibromyalgi) undervisning så sa sjukgymnasten, du måste gå ut varje dag...
Imogon ska jag träffa mina arbetskamrater och sedan ska jag ha min underbara vän (också en super nära kollega).
Vill vara normal,,, vill vara glad,,, vill orka,,, men det enda jag har är oron
. Ibland säger jag till min man att allt är hans fel, som tur skattar han och stöttar mig som vanligt.
Förlåt mig för mitt gnällande

Glömde att skriva att blöddningen kom efter att cerklaget var borta och tappen var helt öppen och sedan massa sammandragningar och ännu mer blod och sedan kom förlossningen igång men nu ber jag till Gud att det är inte så för dig min vän. För det skulle jag inte önska min värsta fiende. Håller jätte hårt om mina tummar och tår för dig