Cerclage?
Härligt att ni fick lite städning gjort! Vad roligt det ska bli att titta på bilder av sovrummet och grejerna
Vi ska nog titta på vagn idag. Man har ju öppet köp till efter förlossningen och det kan ju faktiskt hända att vi kommer hem med bebben i februari så det börjar bli dags. Det är ju leveranstid på upp till 8 veckor... Vi har haft lite svårt att bestämma oss. Det lutar åt en Emmaljunga Ozone city men vi har tittat på Nitro city också samt Brio Go. Vill ha en smidig stadsvagn för vi åker mycket kollektivt och så.
Vad har ni andra för vagn?
Sen en grej till... Detta med att räkna fosterrörelser... Jag tycker det är svårt! Jag är i v 28+2 idag... För det första varierar det lite från dag till dag hur mycket bebben rör sig och för det andra har det den senaste veckan blivit något mindre kraftiga/inte lika stora rörelser och jag vet inte hur jag ska se på det. Jag nämnde detta för läkaren igår men han sa bara "Men bebisen är pigg och flödet i navelsträngen är bra." så vad mer kan jag göra? Jag tycker ju att det är lite mindre rörelser just nu, samtidigt överanalyserar jag allt, och jag kan ju inte åka in till läkaren varje dag....
Vi har en emmaljunga nitro city, funderar stark om vi hinner ut och handla innan svärmor kommer imorgon att hämta vagnen som finns hos mamma annars får det bli imorgon.
Nu ska jag tillbaka till städningen, vi hörs vid nästa pause
. Mina ben är svullna och ömmar samma sak med ryggen. tog smärtstillande hoppas det hjälper så jag kan fortsätta... Svärmor landar kl 8,00 så jag följer inte med till flygplatsen eftersom min inskrivning är kl 11.00