Cerclage?
känner du när det hoppar eller hör du det?
Ja kan både höra och känna det,skitläskigt!
Är i v.22+3 och jepp jag har cerklage ![]()
Kommer bara att få jobba 50%

Thalis: tack ja det är sååå obehagligt att det är sååå fysiskt. Nu har jag ju vart rätt skonad speciellt senaste månaden o det är nog mycket tack vare att jag går på behandlingen. (KBT) tror att det kan vara till bra stöd nu under graviditeten, men skönt att få lite "nödtips" oxå.
Jag har ju trott jag ska få hjärtinfarkt eller nåt o det är inte nå roligt det heller, hjälper ju inte till att man dessutom är vääääldigt överviktig....så tankarna snurrar ju igång direkt då man haft en attack.
Kram till dig med tjejen...
Förresten, när är du beräknad?
Maria: Stort grattis till tösen!!!
Dallis: Vill du att vi tar ett snack med busfröet? Håller tummarna på att han/hon kommer snart!
Grattis till alla lyckade operationer och undersökningar!!!
...........................................................................................................................................................................................
Niinis: Vad är det för jävla puckoläkare du träffade? Fy sjutton vad jag hade blivit galen om en läkare sagt så till mig!
Nä,nu är jag förbannad och har lust att skälla ut någon!
Kram på dig gumman och kom ihåg att vi stöttar dig!
Bamsekramisar
Kommer om en stund med mitt recept på Spalimpan som jag äter varje dag och allt löser sig för mig också hahahahahaha!!