Cerclage?
Tack Ebolms! :) Hoppas att det kommer igång för dig snart :)
Tack Ebolms! :) Hoppas att det kommer igång för dig snart :)
Vad kul, lycka till! :)
Var på ul och kollade tappen idag och det ser jättebra ut! Tappen hade till och med ökat ett par mm och cerclaget sitter jättebra på. Fick även veta att det är en lite pojke vi väntar. Är så glad!! Nu vet jag att det lönar sig att ligga här. Har legat här med strikt sängläge i 2 veckor på sjukan, men det är såååå värt det om det fortsätter så här. Visst vi har lång väg kvar, men hoppet byggs på mer för varje dag nu :)
Behövde bara skriva av mig lite :)
Åh tack Giggle! Tänk vad glad man kan bli för ett par mm :)
Håller tummarna för dig imorgon att det ska gå bra. Tänk att du är i slutet av graviditetsresan!
Tack Soullight, vi kämpar på :) Jag är i v 23+4, så det går sakta framåt.
Du har rätt Giggle, det är faktiskt inte så långt kvar till v 30. Tänk att det är så hög procent att klara sig redan då, är ju ändå 10 veckor för tidigt. Tack Giggle, det pushade mig ordentligt! :)
Min sambo har tagit med en dator hit så jag kollar på Viaplay hela dagarna. Annars spelar jag på telefonen eller löser korsord, tur att jag är så lättroad. Min sambo kommer varje dag, så då går tiden fort också. Jag fick komma ut i tisdags och igår. Även om jag fick sitta i rullstol så var det jätteskönt att komma ur rummet en liten stund :)
Idag är det fredag, lycka till tjejer!
Åååh grattis, grattis, grattis tjejer, bra jobbat!! :D
Har era skatter fått namn än?
Sigge är fint! :)
Vilka veckor föddes era bebisar?
Så härligt att läsa att ni födde i de veckorna! :) Ännu ett stort grattis till er!
Undrar också hur det gick för dig Soullight?
Dagarna går faktiskt... Vecka två var nog segast hittills. Nu har jag fått gå till matsalen längre ned i korridoren och ätit, skönt att få använda kroppen lite. Imorgon blir det ul av tappen för att se hur den har blivit påverkad. Ser det fortfarande bra ut så får jag nog åka hem och vila där istället. Vore skönt efter tre veckor här, men givetvis vill vi göra det bästa för vår lilla älskling.
Hoppas att allt är bra med er! :)