Cerclage?
Vecka det kommer att gå jätte bra nästa gång också efter att du har andats ut
Vecka det kommer att gå jätte bra nästa gång också efter att du har andats ut
Idag hade jag jätte trevligt. Vi var i ett stort köpcentrum och letade efter en overall. Klart hittade ingen jag var nöjd med. Sedan åkte vi till en matadfär och handlade och sedan åkte vi till min syster i och senare till Coop. Hade aldrig i min vilda fantasi att jag skulle hitta en overall från 0 månader. Jag blev jätte lycklig och den är så himla söt också. Jaja nu är första grejerna färdig utan min söta mans handarbete. Sängen och skötbordet är inte monterade ännu jag frågade faktiskt honom när han har tänkt att göra det( kommer du göra det nör ditt barn är hemma) jag fick världens bästa svar.... Han skrattade. Jaja vi har tid hoppas jag. När vi var på Coop fick jag ont. Satt på pallen och när jag gick blev det värre. Gick till bilen tills munnen var färdig. Hemma blev jag sämre tog panodil, citodon och bricanyl. Det rann så mycket ( flyttningar). Ringde förlossningen eftersom jag hade jätte ont i ryggen. Ville bara checka med den vad jag kan ta mot smärtan. Hon tyckte det lät som fostervatten och jag sa att det var inte den mängden, tydligen kunde det vara och att jag skulle åka in. Barnet mådde bra och jag hade inga sammandragningar, högsta måttet var 23. Hon tryckte på magen för att se om det kom fostervatten, och det kom inget. Eftersom hon såg hur ont jag hade i ryggen sa hon foglossning och eftersom jag är mot slutet så hade jag klassiska symptom av graviditetskrämpor. Nu är jag hemma och väntar på förlossningskliniken på tv 4 fakta. God natt alla.
Tack mamma mys. Skönt att bli färdig med bebis grejerna och behöver inte ha dåligt samvete att jag inte hittade eller hann. Idag måste jag ta mig i kragen och packa min väska. Mannen är ledig så jag får hjälp. Ligger i sängen och har i magen och ryggen och benen. Jag är verkligen trött på detta. Ska avvaka medmedicinen och hoppas det går över eller jag kan dra ut på tiden. Lill z....... Skönt att slippa medicinen. Jag tog lactulos förra gravidteten regelbundet och denna gången har jag sluppit. Ät mycket grönsaker, frukt och massa vatten. ... Till alla; hoppas ni har trevlig dag med första ljuset.... Imorgon har jag läkartiden hoppas bara att jag får ändrat snitt datum. Jag klarar inte av smärtan mer.
Tack Lill z. Hoppas läkaren gå med på det.
Lill z hur länge var du inlagd och hur mådde bebisen