mamma mys skrev 2011-12-07 12:32:00 följande:

Slapptapparnas BFlista
Vixan BF 28/10 Klipp 11/10 född: 2/11 i V 40+4
FruHellström BF 4/11 klipp 12/10 född:24/10
MeOnFire BF 4/11 Klipp 11/10 född:3/11
Melinda88 BF 19/11 Klipp 25/10 född:11/11
Mamma mys BF 27/12-11 klipp: 29/11 född:???
MiScHoOo Bf enligt rul 9 jan, snittas 22 dec
Silverklar BF 24 jan 2012 5/1 född:???
Pupp BF 30/1,Snitt i början av januari född: 20/10 i v. 25+2
Trassel BF 15/2 -12 Klipp 19/1 född:???
Jomanjano BF 11/1-12 klipp 19/12 född???
Violatricolor BF 10/3-12 klipp??? född:???
Becka81: BF 20/3-12 klipp??? född???
Lill Z BF 12/5-12 snitt i mitten av april
mischooo: ändrade snitt datumet för dig:) har pratat med spec.mödravården angående vattkoppor o iom att jag vet att jag haft det(har gjort imuniseringsprov) så är det ingen fara..sätter förlossningen igång så ska sonen hem till sin pappa...
guud vad snön öser ner här...första snön med körkort...delade tankar om att ut o köra i snön...höggravid o första halkan ingen bra kombination....sen visst är det bra att prova på men just den där biten med hög gravid är inte så lockande...
förkyld har jag också blivit:/
usch.. skulle behöva städa lite också, men vill också åka o köpa pulkor till barnen....det är ju trots allt snö nu;)
tack snälla, skönt att höra ang vattenkoppor, din son är inte välkommen hem till mig ;) bara han är frisk heheh har inte haft vattenkoppor fast vi har haft hemma när jag var yngre och jag blev inte smittad. Grattis till snön och kör sakta. En gång när jag var på jobbet och skulle svänga var det fyllt med snö och under snön va det frysen is så gled bilen mot trottoaren och mot ett träd, så jag bromsade men gör i all världen inte det, då kan du inte kontrollera bilen. Släpp gasen och styr bilen då har du mer koll på allt. Lycka till
violatricolor skrev 2011-12-07 14:46:13 följande:
Var inne och träffade en läkare idag. Som jag trodde ingen uppenbar svampinfektion eller uvi. Kunde vara svamp ändå så jag kunde prova att behandla. Skicka urinodling... Undrar vad det är som sticker, kliar och svider så egentligen

Blir orolig när jag inte får någon förklaring...
Mischooo: Ska du äta mer tillskott då eller?
Ja, järnbrist ska jag ha niferex, b12 ska jag ta behepan, för c vitamin brist ska jag ta folacin och dessutom ska jag köpa en vitaminburk för gravida, det skulle jag fråga efter på apoteket. Så himla besviken jag är på mig själv. jag som undvik massa tab tills 2-3 veckor...
skönt att dem skickade odling. Hoppas dem hittar orsaken, jätte jobbigt när man inte vet. håller tummarna för dig