Cerclage?
han hjälper en vän idag och kommer snart och hans jobb börjar kl 23. jag har opererats flera gånger och är orolig att vara vaken,,,
han hjälper en vän idag och kommer snart och hans jobb börjar kl 23. jag har opererats flera gånger och är orolig att vara vaken,,,
Ja. Jag var sövd med mitt vanliga cerklage och min abdominella. När cerklaget hade spruckit hade bandet redan lämnat stygnen så jag fick inte ont och när läkaren plockade ut den hade jag mest ont i slidan och inte där bandet fanns.
Tack becka för rådet. Hoppas jag klarar av att tänka på något annat. Jag är skit rädd och längtar tills det är över.
Mamma mys. Inatt blev det en timmes sömn. Hade mensvärk ont i ryggen och ont i bandet. Var i kontakt med förlossning två gånger. Eftersom jag är envis och vill inte bli inlagd för jag vet att det kommer att knäcka mig psykisk så valde jag med råd av den att stanna hemma och tog med vanliga mediciner. Hade värmeduna på ryggen och det var skönt. Smärtan blev mindre.
Nu väntar jag på samtal ifrån antingen läkaren eller underbara bm på lasarettet för att meddela läkaren om mina smärtor. Har ont/ klia känsla ifrån slidan. Jaja vi får se hur detta slutar.
Ska till min bm idag och jag hoppas att min järnvärde har stigit.
Tack att ni finns och bryr er. Utan er hade jag tidigare kalapsat. Tusen tack
Tack detsamma