Cerclage?
mamma mys skrev 2011-11-28 20:19:07 följande:
mischooo: hur gick det hos läkaren???lill z: haha ja tydligen har nåt fastnat efter att man stått ut med 2 bilnördar till ex.... ;)
jaha då har man fördrivit tankarna genom att ha telefon terror till allt o alla idag då, diskat, vikt tvätt, dammsugit, dammat av lite, lagat mat, tankat, o sambon fick dra hjul bultar,bokat tid på verkstan....om några timmar ska jag väl försöka sova så man kommer upp imorgon o kommer iväg i tid till verkstan med bilen o sen vidare till sjukhuset för imorgon kl 10 ska cerklaget bort:s en aning nervös o nu har jag inget att göra för att tänka på nåt annat.....men men det är ju skönt när det är över...
inte som jag hade tänkt mig, men samtidigt väntat.... =(
bebisen är lång och väger ca 2500g och etappen är som minst 4 cm. Snittdatumet är tyvärr kvar och vi tar en ny ställning över min hälsa om 2 veckor. Jag får fortsätta ta bricanyl, panodil och citodon... =(
Han vill helst inte födda mig tidigare för att bebisen ska kunna behålla värmen, kunna amma osv. Barnläkarna blir inte glada att man snittas tidigare om det inte finns risker och än så länge är det bara jag som inte ha det bra.... Sedan lurade läkaren mig och sa att det är fortfarande en flicka och glad blev jag och då sa han nej nästa barn blir det en flicka....
v 36+0 Har jag åter besök, nästa vecka bm, veckan efter dr, veckan efter det gör dem ctg inför snittet och veckan efter kommer min bebis och jag som hoppades innan....
Gud vad aktiv du har varit idag och jag önskar dig all lycka imorgon och att du inte får ont. Ska tänka på dig och hålla tummarna.