• MiScHoOo

Cerclage?

Trassel skrev 2011-12-04 22:40:18 följande:
    Nej det är nog inte farligt men det är ju asjobbigt för dej! Det är ju jättesvårt att bedömma och eftersom du har ont i övrigt kan det ju vara svårt att känna vad det är som gör ont som skulle kunna påverka om du förstår. Åk in om du känner att du måste helt enkelt! Om tabletterna tar ner smärtan så är det ju bra. Riktiga värkar biter dom ju inte på.

Jag håller på att bli tokig här med. Nu har jag , oavbrutet, mer eller mindre varit förkyld sen mitten på oktober och idag tog det fart igen. Snyter ut hjärnan snart känns det som och bihålorna är svullna. Inte konstigt att mitt blodsocker är påverkat  kanske.

tack snälla för svaret. Nu behöver jag inte noija.. Hade värk var 10min men tab hjälpte dämpa de värsta och i efter middagen va det lugnare och nu börjar det igen. Men när smärtan blir som då tänker jag ta bricanyl igen...

Jag hade också jobbig förkylning som du har. mitt råd till dig ligg med huvudet högt. Smörj näsan med olja om dem är torra. krya på dig 
  • MiScHoOo

Måste fråga er igen....... Detta är ohållbart. Jag har fortfarande inte sovit sedan igår. Tror ni eller tycker ni jag ska ringa läkaren och be om tidigare snitt. Upplever jag kan försöka kämpa en vecka till med sömnlöshet och mediciner. Mer än så fungerar så hamnar jag på psyket och jag menar allvar. Skit rädd att jag redan lider av en depression.

• MiScHoOo

Ooh vad roligt. Jag har kommit till v 34+6. Jag tror ingeting tills jag får mitt levande barn i famnen...

• MiScHoOo

Hehe. Skulle vara härligt och få tillbaka mitt liv och samtidigt en belöning. Ringde bm ska prata med min privat läkare om en sovdos för natten eller vad det nu heter. Min läkare på lasarettet ska ringa mig när sekreteraren meddela honom, hoppas hoppas han ändrar datum.

• MiScHoOo

Tack mamma mys fick sova två timmar. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Det sista jag för och det att åka in. Dem sa att gör jag det blir jag inlagd. Rädd att bli inlagd i 22 dagar. Har kämpat emot dropp på lasarettet och fick det hemma...... Förlåt för mitt gnällande.... Känner att jag är inte mig själv mer. ً

• MiScHoOo

Liten uppdatering; mot kvällen åker jag till förlossning och får min mix. Så jag får sova över natten....

• MiScHoOo

Gnällkärringen är här. Glad och ledsen. Glad lyckades sova fyrs timmar till. Ledsen slemproppen har gått rädd för akut snitt. Läkaren ringde aldrig.... Hur långt tid kvar har jag? Jag slapp sovdoset idag kanske kan få den imorgon

• MiScHoOo

Jag ringer igen efter min man kommer ifrån jobbet. Kanske han kan ta ledigt för hans nattjobb känner hur jag skakar i hela kroppen av oro

Svar på tråden Cerclage?