analt?
hur får man sin tjej att gilla analt? tips?
hur får man sin tjej att gilla analt? tips?
försök att stoppa in något lika stort som din, eller bättre låt din flickvän göra det och så får du se hur det känns, känns det naturligt? känner du dig sexig? Skulle tro på att du känner dig äcklig och skäms! ? Ska inte säga något iof för endel verar ju gilla det..
krrrrr: Men om man han behöver upphetsningen från en partner så kan han ju göra det tillsammans med sin partner. Alltså testa anal stimulans på sig själv medans han har sex med sin partner.
Haha, inte hetsa upp sig så. Jag tror att det blir väldigt mycket lättare för honom att föreställa sig vad som kan vara skönt och vad som kan göra ont om han testar på sig själv. :)
Sen förstår inte jag denna rädsla hos vissa män att testa nya saker. Att tänja lite på sina egna gränser. Om det är det han (TS) vill att hans tjej ska göra får han nog bjuda till lite själv serrö ;)
Inte alla men jag kan säga att jag träffat betydligt fler människor som är intresserade av det egna könet än människor som inte är det. Vi är olika och det är väl skönt det.
Speciellt har jag träffat många killar som gärna hade testat att suga kuk om de bara hade fått chansen. Fler än du kan ana haha :)
TS - Skummade igenom svaren och såg ingen hjälp så jag vill gärna se om jag kan hjälpa dig.
Jag ogillade det förr och var lite emot det... tyckte det gjorde ont och kändes skämmigt och lite fel. Sedan fick jag ny erfarenhet. En man som fattade det här med att mjuka upp och använda glidmedel. Börja med ett finger med glidmedel när hon är riktigt "på g". Töj lite sakta och låt henne vänja sig. När hon lär sig att slappna av gör det inte ont. Vet hon att du inte tycker det är pinsamt så lär hon sig kanske att slappna av och bara ta emot.