• svetsarn

analt?

hur får man sin tjej att gilla analt? tips?

• Svar på tråden analt?
  • AlexandraH

försök att stoppa in något lika stort som din, eller bättre låt din flickvän göra det och så får du se hur det känns, känns det naturligt? känner du dig sexig? Skulle tro på att du känner dig äcklig och skäms! ? Ska inte säga något iof för endel verar ju gilla det..

• Anonym (Så här.)
    Anonym skrev 2010-03-09 19:09:35 följande:
    Nä du bör nog hålla det i fantasin. Det är inte alltför vanligt att kvinnor gillar det såvida man inte tänder på lite smärta eller så. Meningen är ju att saker ska ut där, inte in. Prova att stoppa upp något i lämplig storlek så förstår du.
    Men ärligt! Analsex behöver inte göra ont om man gör det på rätt sätt, dvs med mycket förberedelse och glid.

Och det är nog fler kvinnor än du tror som faktiskt gillar det. Dessutom är chansen ganska stor att han själv faktiskt gillar det om han prövar "att stoppa upp något i lämplig storlek" då det inte är helt ovanligt att även män gillar anal stimulans.
  • Anonym (krrrrr)
    AlexandraH skrev 2010-03-09 19:01:06 följande:
    Tror inte många gillar det och förstår inte hur killar gör det heller :S Tänk på vad som kommer ut därifrån så kanske det inte är lika sexigt längre!
    suck. TS vet nog vad som kommer ut, utan att behöva fundera på det närmare. Det är med i beräkningen.
    Anonym skrev 2010-03-09 19:03:08 följande:
    Hur skulle du själv kunna bli övertalad att prova att ta nåt i analen? Testa på dig själv först så vet du både mer om hur det känns och vad som gör ont och vad som är skönt.
    Det är inte speciellt skönt att göra det på sig själv, kan inte jämföras med upphetsningen som man uppnår ihop med en partner.'
    Anonym skrev 2010-03-09 19:09:35 följande:
    Nä du bör nog hålla det i fantasin. Det är inte alltför vanligt att kvinnor gillar det såvida man inte tänder på lite smärta eller så. Meningen är ju att saker ska ut där, inte in. Prova att stoppa upp något i lämplig storlek så förstår du.
    SKITSNACK. Rent BS. Jag är tjej och tycker det är mkt skönare med analsex än med vaginalt, får mycket starkare orgasmer vid analsex! Och känner flera andra tjejer som älskar det med.
  • Anonym

krrrrr: Men om man han behöver upphetsningen från en partner så kan han ju göra det tillsammans med sin partner. Alltså testa anal stimulans på sig själv medans han har sex med sin partner.

• Anonym (ooo)
    Anonym (Så här.) skrev 2010-03-09 18:58:54 följande:
    Det är inte säkert att det alltid går att få någon att gilla analt men när det går så görs det bäst såhär: Börja att göra din tjej riktigt kåt, om hon tex gillar att bli slickad så gör du detta på henne och när hon stönar som högst så låter du fingerspetsen försiktigt smeka över hennes anus UTAN att trycka in den, bara försiktigt och inte speciellt länge smeker du. Du kan även göra detta genom att låta handen smeka över hela rumpan längs med skåran och fram över fittan i ett enda drag och på så sätt inte väcka några misstänksamheter. Upprepa nu detta sen igen när ni har sex nästa gång; att smeka försiktigt över anus när hon är som kåtast så att hon lär sig att förknippa anal stimulans med kåthet, efter ett tag (dvs efter ngr gånger) kan du börja göra detta längre, se till att hon inte verkar spänd eller obekväm till mods när du gör det. När du märker att hon börjar gilla din behandling kan du börja smeka mer precist runtomkring och på anus, smek som en liten cirkel precis över själva hålet och efter ett tag (och det är även då viktigt att du känner dig säker på att hon är bekväm med detta och njuter) försiktigt med ett fuktat finger(gärna hennes egna safter) trycker lätt mot anus (se till att du har välklippta naglar) så att bara yttersta yttersta spetsen på fingret sjunker in något, gör även detta när hon är riktigt kåt exempelvis när du slickar henne. Fortsätt att försiktigt avancera under en tid utan att gå för fort fram, tillslut med lite tur och skills har du lärt din tjej att gilla anal stimulans med hjälp av fingrar och du får med hennes lov fingerpulla henne i baken. Hon kommer eventuellt att trots det tycka att analsex känns lite skamligt, men med lite tur kommer hon själv tillslut att vilja prova, lägg fram det snyggt och berätta för henne hur skönt du skulle tycka det var att få vara i hennes fina rumpa och hur sexigt du skulle tycka det var. Vill hon ändå inte får du faktiskt respektera det.
    Låt bara bli att ta på anus och sen runt och i fittan. Det är urinvägsinfektion på beställning.
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym skrev 2010-03-10 07:02:21 följande:
    krrrrr: Men om man han behöver upphetsningen från en partner så kan han ju göra det tillsammans med sin partner. Alltså testa anal stimulans på sig själv medans han har sex med sin partner.
    Varför? Ja, om han nu gillar det och hans tjej gillar att stoppa upp något i sin kille så förstår jag varför. Men annars, vad är det som är så himla fel med att BARA mannen penetrerar kvinnan vid analsex? Jag tex tycker inte att det är vidare upphetsande med tanken på att köra med en dilldo på min man. Inte han heller. Inget fel i det, men det är inte vad vi tänder på. Han gillar att ge och jag gillar att få. Men mig själv åsido, fy farao vad trött jag blir på  de här argumenten! Antingen så kommer hon gilla analsex eller så gör hon inte det.

Tror du verkligen att det blir SKÖNARE med analsex för henne, bara för att han kör upp något i sin rumpa? Hur är det isf möjligt?
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym skrev 2010-03-10 07:02:21 följande:
    Förövrigt, alla killa som gillar att bli avsugna gillar ju knappats att suga kuk. Alla tjejer som gillar att bli slickade gillar inte att slicka andra tjejer. Man kanske inte tänder på att ge det man gillar att få.
  • Anonym

Haha, inte hetsa upp sig så. Jag tror att det blir väldigt mycket lättare för honom att föreställa sig vad som kan vara skönt och vad som kan göra ont om han testar på sig själv. :)

Sen förstår inte jag denna rädsla hos vissa män att testa nya saker. Att tänja lite på sina egna gränser. Om det är det han (TS) vill att hans tjej ska göra får han nog bjuda till lite själv serrö ;)

Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-10 09:05:42 följande:
    Varför? Ja, om han nu gillar det och hans tjej gillar att stoppa upp något i sin kille så förstår jag varför. Men annars, vad är det som är så himla fel med att BARA mannen penetrerar kvinnan vid analsex? Jag tex tycker inte att det är vidare upphetsande med tanken på att köra med en dilldo på min man. Inte han heller. Inget fel i det, men det är inte vad vi tänder på. Han gillar att ge och jag gillar att få. Men mig själv åsido, fy farao vad trött jag blir på  de här argumenten! Antingen så kommer hon gilla analsex eller så gör hon inte det. Tror du verkligen att det blir SKÖNARE med analsex för henne, bara för att han kör upp något i sin rumpa? Hur är det isf möjligt?
  • Anonym

Inte alla men jag kan säga att jag träffat betydligt fler människor som är intresserade av det egna könet än människor som inte är det. Vi är olika och det är väl skönt det.

Speciellt har jag träffat många killar som gärna hade testat att suga kuk om de bara hade fått chansen. Fler än du kan ana haha :)

Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-10 09:08:54 följande:
    Förövrigt, alla killa som gillar att bli avsugna gillar ju knappats att suga kuk. Alla tjejer som gillar att bli slickade gillar inte att slicka andra tjejer. Man kanske inte tänder på att ge det man gillar att få.
  • MrsAddams

TS - Skummade igenom svaren och såg ingen hjälp så jag vill gärna se om jag kan hjälpa dig.
    Jag ogillade det förr och var lite emot det... tyckte det gjorde ont och kändes skämmigt och lite fel. Sedan fick jag ny erfarenhet. En man som fattade det här med att mjuka upp och använda glidmedel. Börja med ett finger med glidmedel när hon är riktigt "på g". Töj lite sakta och låt henne vänja sig. När hon lär sig att slappna av gör det inte ont. Vet hon att du inte tycker det är pinsamt så lär hon sig kanske att slappna av och bara ta emot.

Svar på tråden analt?