analt?
hur får man sin tjej att gilla analt? tips?
hur får man sin tjej att gilla analt? tips?
Jag anser att det är ett ganska gått råd till TS att han först ska testa på sig själv för att se hur det känns, vad som gör ont och vad som är skönt. Sen är det givetvis individuellt men han kan få en liten uppfattning och det kan absolut hjälpa honom att förstå hur han skulle kunna få sin partner att ta den analt.
Det är mitt råd till TS
Lycka till TS!
Precis som på alla andra sätt man vill få nått. Med list och entusiasm. Vad du än gör tjata inte.
Grunden är att ha ett bra sexliv med bra kommunikation, lekfullt och busigt så kommer det där med analt automatiskt.
Till alla er som kommer med förslaget om testa själv osv... Jag kan vara förbannat barnslig när det gäller sånt och tjejer som kommer med sådana ideer är ingen tjej för mig för hon har redan med den kommentaren visat att hon inte är openminded och har rätt skruvad inställning till sex. Jag skulle göra det bara för sakens skull och sen kommer vi till läget, ok du fick göra det på mig... det är min tur nu. Men det kommer inte bli med nån finess utan elakt och hårt och det är det sista sexet du får innan jag sparkar ut dig. Sen kan ni ju titta i toan nästa gång ni gör nr2 och inse att det är fan så mycket större än era fantasiers monsterkuk.
Inte alls vännen. Stör det dig att jag är mer öppen och få uppleva mer än du? Eller stör du dig bara på att jag inte tänker som du?
Ta det lugnt nu. Du har massa roligt kvar att upptäcka. Nästan avundsjuk på dig som har allt detta framför dig :) Men lycka till i sökandet.
Det kan vara jättesvårt. Många får som analfobi. Jag gillar själa at både ge och ta analsex så jag vet vad det innebär. Jag har försökt att omvända en hel del tjejer och en del gör det för killens skull några älskar det och andra hatar det.
Men snälla, varför skulle vi skapats med en kloakkanal om det var meningen att man skulle stoppa upp k***n där och joffsa runt? Ringmuskeln har inte alls samma geniala funktion att dra ihop sig som slidan. Därav analinkontinens, Dvs ofrivilliga pruttar och bajsläckage. Porrstjärnor som sysslat mycket med denna kladdiga historia har ofta ingen annan utväg än operation.