• svetsarn

analt?

hur får man sin tjej att gilla analt? tips?

• Svar på tråden analt?
  • Anonym

Jag gillade det inte innan jag träffade min nuvarande kille. Gillar det för att han blir så jäkla tänd av det och älskar när han är dominant och tar mig hårt analt. Få henne att visa att du verkligen älskar det, så lär hon säkert oxå gilla det.

• Anonym (tröga människor)
    Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-10 20:41:27 följande:
    Du gillar fakta? Ta en titt på denhär sidan isf: www.analsexguiden.se/ "Trots att analsex är någonting som fortfarande är tabubelagt så diskuteras det flitigt i media. De senaste tjugo åren så har den allmänna uppfattningen om analsex svängt mellan både mycket negativ och positiv. Man kan tycka att det är konstigt att politiker, religiösa och feminister ska ha en åsikt om hur andra människor lever ut sin sexualitet, men frågan har varit aktuell i alla tider. Även om analsex ofta skildras som en modern företeelse, så har människor haft analsex i många tusen år. Det finns många myter kring analsex och den informationen som vi matas med genom media är inte alltid korrekt. Analsexguiden är en politiskt oberoende webbsida vars syfte det är att tillhandahålla information om analsex. Vi tar varken ställning för eller emot analsex, utan försöker tillhandahålla objektiv information kring ämnet."
    Var ju ingen vidare övertygande sida precis, väldigt luddigt. Men okej, smaken är som baken och lika så hålet. Det ger säkert en man med liten utrustning något när det kramar ordentligt kring Peter Nichlas.
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-10 22:00:20 följande:
    Var ju ingen vidare övertygande sida precis, väldigt luddigt. Men okej, smaken är som baken och lika så hålet. Det ger säkert en man med liten utrustning något när det kramar ordentligt kring Peter Nichlas.
    Jasså? Jag tycker sidan är rätt enkel. Men du kanske föredrar information från någon mer seriös organisation? Vad sägs om sveriges eget riksförbund för sexuell upplysning, RFSU? De har en egen analsexpraktika. Och jag tror knappast att de skulle gå ut med en praktika i fickformat om "vägen till bra analsex" om det vore farligt eller om risken för att skadas vore överhängande.

www.rfsu.se/sv/Sexualundervisning/RFSU-material/Sidbank/Fakta-och-praktikor/Praktika-for-analsex/

Enjoy.
  • Anonym
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-10 22:00:20 följande:
    Så kom det slutgiltiga argumentet... åh...män som gillar analt har liten kuk...

BTW Det heter Petter Niklas. Inga jävla WT stavningar på en riktig kuk. Men du kanske stavar det chuch?
  • Anonym (Strap-On)

Ts, vill du penetrera eller bli penetrerad?

Det är ju du som har prostatatan så jag gissar att det är du, och jag håller med.
    Det är alltid trevligt att penetrera en man.

Men om din flickvän inte vill så får du nog finna dig i det, man ska aldrig pressa någon till sex som den inte vill ha.

• Anonym
    Ja det är underbart :) Det står ju faktiskt inget om vem som ska penetrera vem i TS. Du har helt rätt. Men frågan är då är TS en tjej eller en kille?

Anonym (Strap-On) skrev 2010-03-11 00:21:58 följande:
    Ts, vill du penetrera eller bli penetrerad? Det är ju du som har prostatatan så jag gissar att det är du, och jag håller med. Det är alltid trevligt att penetrera en man. Men om din flickvän inte vill så får du nog finna dig i det, man ska aldrig pressa någon till sex som den inte vill ha.
  • Anonym

Jag har haft analsex några gånger, men det är inget jag föredrar framför vanligt sex. Men det var absolut inget jag blev tvingad till utan jag ville det själv. Det absolut viktigaste är ju att din tjej har ett stort förtroende till dig, dvs att hon litar på dig och att du är försiktig med henne. Ett bra glidmedel är ett måste och att hon får sköta takten. Vill hon avbryta så måste du finna dig i det.

• Anonym (tröga människor)
    Anonym skrev 2010-03-11 00:06:17 följande:
    Så kom det slutgiltiga argumentet... åh...män som gillar analt har liten kuk... BTW Det heter Petter Niklas. Inga jävla WT stavningar på en riktig kuk. Men du kanske stavar det chuch?
    Du har ju ingenting vettigt att komma med. Liten kuk? Ja vad annars skulle vilja få en karl att stoppa upp den i ett bajsigt tajt hål när det finns andra mer lämpade ställen att ha den på?
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 10:29:05 följande:
    Du har ju ingenting vettigt att komma med. Liten kuk? Ja vad annars skulle vilja få en karl att stoppa upp den i ett bajsigt tajt hål när det finns andra mer lämpade ställen att ha den på?
    Men, har du inte läst på något alls om ämnet? Det finns INTE bajs där och det är INTE trängre än vaginan. Du har ju uppenbarligen ingen koll alls på ämnet, så varför ens argumentera?
  • Anonym

Provat en gång, var inte det minsta skönt. Skulle min kille vilja ha analsex får han leat reda på någon annan ( en bög kanske)...

Svar på tråden analt?