• svetsarn

analt?

hur får man sin tjej att gilla analt? tips?

• Svar på tråden analt?
  • Anonym (tröga människor)
    Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-11 13:22:57 följande:
    Men, har du inte läst på något alls om ämnet? Det finns INTE bajs där och det är INTE trängre än vaginan. Du har ju uppenbarligen ingen koll alls på ämnet, så varför ens argumentera?
    Du tror INTE att det finns rester av skit där??? Eh vart tror du att det finns då, packade som fina små hela korvar som inte lämnar några som helst spår efter sig??? Jesus vilka idioter det finns. ZZzzzzz
    Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-11 13:22:57 följande:
    Men, har du inte läst på något alls om ämnet? Det finns INTE bajs där och det är INTE trängre än vaginan. Du har ju uppenbarligen ingen koll alls på ämnet, så varför ens argumentera?
    Men liksom kör du ditt race och försök övertyga omvärlden hur normmmaaalllt det är och jadda jadda. Tycker bara synd om brudarna som blir omkullsnackade och inte fattar bättre än att de kör upp krysset så du kan få knöla in den.
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 14:28:28 följande:
    Tycker bara synd om brudarna som blir omkullsnackade och inte fattar bättre än att de kör upp krysset så du kan få knöla in den.
    Say what?
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 14:24:44 följande:
    Du tror INTE att det finns rester av skit där??? Eh vart tror du att det finns då, packade som fina små hela korvar som inte lämnar några som helst spår efter sig??? Jesus vilka idioter det finns. ZZzzzzz
    Med den kommentaren så bevisar du att du inte läst på i ämnet över huvud taget. Du verkar bara prata utifrån dina egna fördomar. Bara prova att läsa lite på RFSU's hemsida så får du veta mer om det du just skrev. Du kanske brukar vara dålig i magen, men alla är det inte.
  • redneck girl
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 14:24:44 följande:
    vi brukar inte finna några "rester".
    Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-11 14:41:51 följande:
    Med den kommentaren så bevisar du att du inte läst på i ämnet över huvud taget. Du verkar bara prata utifrån dina egna fördomar. Bara prova att läsa lite på RFSU's hemsida så får du veta mer om det du just skrev. Du kanske brukar vara dålig i magen, men alla är det inte.
    Jävla tur för dig att du inte sett några då. Den lär ju inte lukta vidare fräscht heller. Men som sagt, håll på med ditt skit du, en del tänder på ditten och andra på datten.
    Anonym (krrrrr) skrev 2010-03-11 14:41:51 följande:
    Ring någon gyn mottagning eller mag/tarm och fråga istället för att rabbla upp dina länkar till almänna upplysningssidor som försiktigt vägleder folk som vill försöka...sen då? När dom praktiserat "packa bajs" i några år? Sjukhuspersonal som får se konsekvenserna? Därmed inte sagt att ALLA går runt som pensionärer med trasigt skithål men ändå.

Uttalande av en barnmorska vid namn Titti:
    "Ringmuskeln, slutarmuskeln är inte till för att tryckas inåt, endast utåt. Jobbar med en tjej som väntar på operation av sin ringmuskel, då för mkt analsex gav henne permanenta skador. I väntan på op får hon använda vuxenblöjor, eftersom hon inte kan hålla sin avföring, läcker hela tiden… Tyvärr är inte den sortens operation helt ovanlig idag."
  • Anonym (jag - aldrig)
    svetsarn skrev 2010-03-09 12:27:02 följande:
    hur får man sin tjej att gilla analt? tips?
    Min make har försökt på alla sätt och vis i 10 år och insett att jag inte uppskattar det, (enligt alla konstens regler, alltid stoppat vid smärta) tycker inte alls om att han är där och fingrar, känner ingen som helst upphetsning, tvärtom istället.
    Nu låter han bli, för han föredrar sex som båda uppskattar istället, det ger mer åt båda.
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym (tröga människor) skrev 2010-03-11 15:35:04 följande:
    Ring någon gyn mottagning eller mag/tarm och fråga istället för att rabbla upp dina länkar till almänna upplysningssidor som försiktigt vägleder folk som vill försöka...sen då? När dom praktiserat "packa bajs" i några år? Sjukhuspersonal som får se konsekvenserna? Därmed inte sagt att ALLA går runt som pensionärer med trasigt skithål men ändå. Uttalande av en barnmorska vid namn Titti: "Ringmuskeln, slutarmuskeln är inte till för att tryckas inåt, endast utåt. Jobbar med en tjej som väntar på operation av sin ringmuskel, då för mkt analsex gav henne permanenta skador. I väntan på op får hon använda vuxenblöjor, eftersom hon inte kan hålla sin avföring, läcker hela tiden… Tyvärr är inte den sortens operation helt ovanlig idag."
    Faktum är att jag har rätt många vänner som jobbar inom sjukvården, som USK, syrror och dr. Jag har diskuterat ämnet med vissa av dem, som vänner, och det finns inget belägg för att man blir inkontinent osv eller ens skadas om man gör det rätt. Det finns såklart risker med allt, tex att man kan bli påkörd när man går över gatan. Men det är bara otur inget annat. Tror du alla homosexuella män går runt med blöja??

Ring en mottagning själv och fråga. Och om du inte tycker att RFSU är en pålitlig källa när det gäller sexualupplysning så vet jag inte vad du har för krav."uttalande av en barnmorska vid namn Titti", pyttsan.
  • Anonym (krrrrr)
    Anonym (jag - aldrig) skrev 2010-03-11 15:45:41 följande:
    Min make har försökt på alla sätt och vis i 10 år och insett att jag inte uppskattar det, (enligt alla konstens regler, alltid stoppat vid smärta) tycker inte alls om att han är där och fingrar, känner ingen som helst upphetsning, tvärtom istället. Nu låter han bli, för han föredrar sex som båda uppskattar istället, det ger mer åt båda.
    oj, 10 år! Det var... utålligt må jag säga. Försod han inte innan dess? Tur att han fattat galoppen nu då.
Svar på tråden analt?