• llinaa

Varför får barn konstiga namn?

Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
    här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.

• Svar på tråden Varför får barn konstiga namn?
  • TigerLily
    Lady Dahmer skrev 2010-03-11 23:40:35 följande:
    och även om det nu finns en porrstjärna som klarar fem kukar i röven så är det likförbannat irrelevant. vad försökte du säga egentligen med bilden?
    VART FICK DU FEM KUKAR I RÖVEN IFRÅN? sorry capslock.
  • Sencha
    siamusen skrev 2010-03-11 23:49:28 följande:
    Mina barn enligt google image. Vad tror vi om det?
    Gulliga

Jag tror mellanbarnt kommer att ha mycket större krav på sig, mer att leva upp till.
    Varning för ras Gå så försiktigt du kan Inga tanklösa menlösa ord Ingen felaktig fras (LW)
  • Leijne
    siamusen skrev 2010-03-11 23:49:28 följande:
    Mina barn enligt google image. Vad tror vi om det?
    Tycker det ser ut som en skön barnaskara du har ;). En lustikurre, en något mer allvarlig och klok. Och sist ett riktigt energiknippe. Kan det stämma tro. Om inte, har du nog valt fel namn ;). (hoppas du ser ironin i inlägget)
  • siamusen
    Sencha skrev 2010-03-11 23:53:50 följande:
    Gulliga Jag tror mellanbarnt kommer att ha mycket större krav på sig, mer att leva upp till.
    Kungabilden? Det är yngsta barnet. La de lite huller om buller bara.

Vet inte om namnet fôr nagra krav med sig. Av namnen vi gett barnen âr hans det "vanligaste " fôr deras generation sa jag hoppas att det ska funka.
  • Sencha
    TigerLily skrev 2010-03-11 23:55:43 följande:
    jag tror mitt mellersta kommer få lite problem :-S
    Det verkar vara en trend, om man ser till dina och siamusens barn
    Varning för ras Gå så försiktigt du kan Inga tanklösa menlösa ord Ingen felaktig fras (LW)
  • Sencha
    siamusen skrev 2010-03-11 23:56:21 följande:
    Kungabilden? Det är yngsta barnet. La de lite huller om buller bara. Vet inte om namnet fôr nagra krav med sig. Av namnen vi gett barnen âr hans det "vanligaste " fôr deras generation sa jag hoppas att det ska funka.
    Ah, sorry

Nej, jag menade BARA utifrån bilderna. Inget annat
  • siamusen
    Leijne skrev 2010-03-11 23:55:27 följande:
    Tycker det ser ut som en skön barnaskara du har ;). En lustikurre, en något mer allvarlig och klok. Och sist ett riktigt energiknippe. Kan det stämma tro. Om inte, har du nog valt fel namn ;). (hoppas du ser ironin i inlägget)
    Det stämmer nog rätt bra iofs. Förutom att ingen är speciellt allvarlig. Gaston passar dock utmârkt i sitt namn. Hans påhittighet âr nagot påfrestande ibland
Svar på tråden Varför får barn konstiga namn?