Varför får barn konstiga namn?
Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.
Varför får barn konstiga namn? Tänker föräldrarna inte på barnen i framtiden utan bara på sig själva.
här är några konstiga namn jag kommer på nu på rak arn Ninja, sol, månstråle, petter-niklas.
Vi hade inga planer på att välja ett udda namn för att sticka ut så mycket som möjligt. Vi kallade bebismagen för Vilja eftersom bebisen uppenbarligen hade ens stark vilja att komma till oss trots att vi inte planerade barn och jag åt p-piller. Sen kom sambon på att Vilya med y var ett namn från Sagan om Ringen. När bebisen sen kom ut fortsatte hon helt enkelt heta Vilya.
Min dotter heter Tingeling! Jag tror inte att man blir mobbad enbart för sitt namn! Vi tycker namnet passar till henne, vårt andra barn heter Ängla tyvärr passar det inte men vi tycker inte vi kan ändra det till Diablo
Tycker man inte om sitt namn när man växer upp kan man ju ändra det, en petitess!
Mina barns namn är konstiga i Sverige men vanliga i USA och Frankrike