Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

heja t0va...

nu sitter jag här en liiiiiten stund... sen ska jag gå in i sovrummet o vika tvätt... *suckar*

undrar om det hjälper med färdknäpp o städning o kebabpizza...?? ngn som tror på det...??

lägg till lite höjda röster också så har ni min dag... *suckar*  ett missförstånd mellan mej o sambon ledde till lite höjda röster som sen blev normala igen... haha... förstår inte... ibland känns det lite som att "nu har vi inte bråkat på ett tag så nu måste vi tjafsa/gräla lite..."

• CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-21 20:07:37 följande:
    Har ni inte provat med färdknäppen än? Vad väntar ni på?
    haha... jodå... imorse... =p  eller snarare i förmiddags... eller nåt sånt... =p  o sen har vi städat o "bråkat" lite o sen har vi ätit hämtmat o kollat på film o gosat lite... nu ska jag bara sitta här en liiiiten stund till o sen ska jag vika tvätt... o imorrn får det bli sortera papper... *suckar*  jag vill inte sortera papper, det är så jäkla tråkigt... men måste...
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-21 20:11:45 följande:
    Ni får ta ytterligare en färdknäpp, det har nog inte sambon något emot.
    haha... det vet jag att han inte har... {#lang_emotions_wink}  haha... dummade mej lite förut o smekte lite grann... då fick jag kommentaren att jag vet vad som händer då o då fick jag allt ställa upp... då sa jag lite oskyldigt: men det gjorde jag ju imorse... hans svar var att då fick jag göra det en gg till... haha...
    t0va skrev 2010-03-21 20:16:03 följande:
    så länge de inte skrämmer bebis ;)
    haha... ja... risken finns ju... men det kanske är därför det sägs funka... bebisen blir så skrämd så den vill ut... {#lang_emotions_wink}{#lang_emotions_innocent}
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-21 20:19:14 följande:
    Jag håller med din sambo.
    haha... jo... jag får väl ta på mej lite parfym senare... =p  haha... bara jag tar hans favoritdoft...
    t0va skrev 2010-03-21 20:19:45 följande:
    Då kanske vi skulle provat med att jag kom och sa hej... för det lär skrämma även den modigaste lilla flodhäst ;)
    haha... tror du det...?? vi får väl se... =p
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-21 20:28:28 följande:
    Jag tror inte du behöver någon parfym. Är ju nyfiken på flodhästen, du måste se till att få ut den NU.
    haha... jaja... jag ska försöka... =p
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-21 20:31:11 följande:
    Jag vet min vän. Håller alla fingrar och tår för att det kommer att gå så bra och smärtfritt som möjligt och att flodhästen kommer ut och är frisk.
    jodå... det tror jag nog att den är...

förut när vi satt o kollade på film så fick sambon lägga sina ben i mitt knä... o helt plötsligt högg det till i magen... {#lang_emotions_surprised}  det hände två ggr o sen nu är det lite molande istället... så man kan ju alltid hoppas att det är värkarbetet som sätter igång... men jag litar fasen inte på det... haha... det var ju falskt alarm sist... {#lang_emotions_yell}
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 20:40:32 följande:
    håller med, och att den är söt också :D
    den kommer nog vara jätteful när den kommer ut... haha... men ett par timmar senare så är den nog ganska söt... =p
  • CuteElliz
    bluebird skrev 2010-03-21 20:43:57 följande:
    Det måste vara svårt att veta, och jobbigt att bara gå och vänta. Har ju aldrig behövt uppleva det, men jag kan tänka mig att det "suger".
    hihi... tack för komplimangen... {#lang_emotions_embarassed}

men visst sjutton är det jobbigt att inte veta... o att behöva gå o vänta... hmm... nu har jag ställt in mej på att bli igångsatt... känns som att det är bättre att ställa in sig på det nu efter ett falskt alarm...
  • CuteElliz
    Marinero skrev 2010-03-21 20:54:22 följande:
    När hade du bf?
    för åtta dagar sen... {#lang_emotions_yell}  alltså den 13 mars... {#lang_emotions_wink}
  • CuteElliz
    Marinero skrev 2010-03-21 20:58:21 följande:
    Hmmm ok, dags att "vräka" den lill* nu då
    mmm... jag tycker det också... men samtidigt känns det förbannat skrämmande att man ska ligga där o klämma ut en stor unge... {#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden För oss pladdriga.