Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

Marinero skrev 2010-03-24 23:16:45 följande:
    Usch har du inte fött än? Jag tycker du ska ringa, sen kan de kanske ge dig ngt så du får sova innan förlossningen drar igång och även ge dig ngt smärtstillande! Inte kul o gå hemma o ha så ont
    nej... jag har inte fött än... men risken finns väl att det blir i natt... =/
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-24 23:28:16 följande:
    Läser men har inte mycket att säga. Bråkar i en ks-tråd igen. Vissa behöver tydligen många år på sig för att utveckla empati
    haha... ja... men så är det... sj har man en syrra som är helt nojjig o tycker megasynd om mej o nästan vill ringa sin plastpappa så de kan komma o hämta mej o köra in mej till förlossningen... haha...
  • CuteElliz

jo... har sagt till sambon att jag har ont... så han skulle skippa rasten på vägen hem... =p

• CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-24 23:37:12 följande:
    Det är värkar.. Hon sitter och halvgråter i telefon till och från....
    nu har jag inte gråtit på en bra stund...!!!!!
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-24 23:45:54 följande:
    Halv två ungefär.. Idiot som åker 34 mil hemifrån såhär!
    haha... vadå 34 mil...?? 75 mil fram o tillbaka linköping-helsingborg
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-24 23:48:37 följande:
    Är bud på att hålla med om att 34mil är lite långt, samtidigt kan man ju inte bara bli hemma heller (arbetsgivare brukar inte gillar det)
    haha... nej har en känsla av att sambons arbetsgivare hade blivit väldig grinig isf...
  • CuteElliz
    Fru U skrev 2010-03-25 00:36:23 följande:
    Nu ropar den renbäddade sängen på mig (japp, jag har kontaktat nyheterna och väntar på en fet check så att ni imorgon kan läsa om den talande sängen i Aftonbladet). Elliz, jag hoppas vi slipper se dig här dagtid idag Lycka till
    haha... ja, det hoppas ta mej faan jag också....!!!!

för ont som faan gör det... o inte har jag kunnat sova nånting direkt... bara legat o halvsovit i ungefär en timme förut idag...

sambon är hemma nu iaf... haha...
  • CuteElliz

hej gott folk...

nu har jag läst ikapp... har garvat så jag skakat o det är ett rent under att inte min lilla groda (hon ligger som en sådan ibland) har vaknat...

t0va: på bb har man extremt lite att göra... de där små plasrbunkarna på hjul är ungarnas sängar... men inte ngn favorit hos min lilla sötnos... hon ville o vill fortfarande helst ligga hos sin mamma... =p

fru u: trist att det strular... OM (tror inte det kommer bli så, men iaf) ni får ett nekande svar... kan ni överklaga det nånstans då...??

• CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-30 14:34:05 följande:
    Välkommen tillbaka Hoppas att allt har gått fint med lilla grodan (men var vi inte överrens om att det var en flodhäst?!).
    haha... jo... men det var nog bara en stor groda... haha...
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-30 14:55:34 följande:
    Flodgroda? Grodhäst?
    grodhäst låter roligast...
Svar på tråden För oss pladdriga.