-
hmm... ok... ja, det var ju konstigt... men jag har iofs ingen sån tele... har en vanlig sonyericsson... =) är helnöjd med min... fast den är lite knäpp ibland o får för sig att den inte ska skicka iväg ett sms... när jag har försökt fem ggr brukar jag trycka att den inte ska försöka igen o så startar jag om telen o skickar... o då går det bra... men ibland vet jag att det kommer fram flera ggr till ngn, men oftast inte...Fru U skrev 2010-03-23 20:48:39 följande:Nej, sms:et lägger sig i utkorgen fast det skickats (men det vet man ju inte, så då klickar man på det igen och vips har den sänt det både en,två o tre gånger) Jag har en minidatortelefon (htc) med word, powerpoint, adobe reader o en massa sånt (och jupp, jag använder de funktionerna men jag ringer aldrig )
-
hmpf... så du bara tänker överge mej här inne med de andra t0va...??
jaja... du får ha det så bra imorrn iaf... =D -
ehm... tror jag börjar se lite galet... kanske borde använda mina glasögon... haha... när jag såg den här tråden i mina favoriter läste jag det som för oss fladdriga... haha...
-
haha... nej då... det betyder bara att den börjar ta lite plats...t0va skrev 2010-03-23 21:46:49 följande:Hon tycker väl att ni andra är för normala... Om naveln börjar bli grundare betyder det att kiwin äter upp mig innefrån? Bör jag starta en tråd och fråga om jag kommer dö eller om jag ska ringa ambulans... tänk om min navel bara försvinner hur ska jag då kunna andas när jag badar, eller var jag ingen val nu igen, så svårt när man inte har koll på alla sina jag ;)
min navel var ganska djup förut o nu är den nästan en utåtnavel...
-
haha... jo... det är sant...Denebola skrev 2010-03-23 21:48:35 följande:Hellre det än sladdriga, eller?
usch... jag mår illa... -
jag vet inte... men illa mår jag iaf...
o ont som attan har jag i ryggen...
blir nog en bebis snart tror jag... hoppas på att den vill komma snart åtminstone... men nu ska jag ta två värktabletter o sen en varm skön dusch... o så får vi se om det vill släppa nånting eller inte... -
haha... ja... det blir det ju definitivt...Denebola skrev 2010-03-23 22:34:26 följande:Hoppas det går över snart... Jag ska gå och sova, ska upp 4.30. Blir spännande att se om jag kommer iväg imorn i stället :P Nattinatt!
hoppas på att du får komma iväg imorrn...
sov gott... natti natti... -
hmm... min ena "syster" är faan trög... ursäkta att jag spyr lite galla här inne... men måste fasen skriva av mej...
hon hörde av sig för ett tag sen o undrade om det kommit ngn bebis... nej skrev jag då... o idag messar hon igen o undrar om det kommit ngn bebis... varpå min första tanke var: men för faan... tror du inte att du skulle fått veta det på ngt sätt då eller...??
iaf, så jag struntade i att svara på några timmar... o sen när jag väl svarade så var jag väldigt kort i tonen o skrev bara ett Nope ingen bebis.
jaha... då slipper jag fler mess nu då tänkte jag... troligt... hon messar på lika glatt som innan... *suckar* vad är det med folk o inte fatta att man kanske inte är intresserad av att messa...?? -
haha... ja... du vet ju hur jag känner mej... men att du messar om jag inte är inloggad kan jag förstå... men jag kan inte förstå varför inte sara bara kan tänka ett steg längre o komma fram till: jag behöver inte messa henne. jag kommer få veta när bebisen har kommit.Diverse skrev 2010-03-24 15:09:26 följande:Det är bara ignorera... Dom är bara ute efter nått att skvallra om. Sen att jag messar sjutton gånger om du inte är inloggad får du allt stå ut med. ;)
*suckar* -
haha... nej... men kanske skulle säga att elefanternas ungar föds efter två år...NoMatter skrev 2010-03-24 15:21:42 följande:Nästa gång hon sms:ar och frågar om det har blivit något så svarar du: Kattungar.