Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

hihi... nytt rekord i det beroendeframkallande spelet...   haha... 235,650 är mitt nya rekord...

• CuteElliz
    Marinero skrev 2010-03-21 21:03:34 följande:
    Jag vet! Jag ville att dottern skulle komma ut, samtidift som jag ville dra ut på graviditeten för jag tyckte de kändes så scary att ligga och föda! Men helt plötsligt låg man bara där och hade sin guldklimp på bröstet
    haha... ja... det känns liksom som att man inte borde vara så skraj för det... men jag vet inte... man är det ändå på ngt vis... fast jag är nästan mer rädd för kejsarsnitt än vaginal födsel så jag vet inte hur jag ska klara mej... haha...
  • CuteElliz
    Marinero skrev 2010-03-21 21:12:41 följande:
    Klart man är skraj! Vissa mer, viss mindre! Jag va inte skraj i början men efter v30 började jag fundera mer och mer, det är ju en utmaning att föda barn Men du kommer klara det galant
    haha... jo... det har jag allt förstått... att det är en utmaning att föda barn alltså...

men vad fasen... min moster skulle inte gått igenom det sex ggr om det vore så hemskt... =p
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 21:45:22 följande:
    jo, jag fastnade i en tråd... "öhh... hur ska jag se skillnad på den här saken till min vagn" Lixom det tog mig 1 minut att gå in på tillverkarens hemsida klicka på produkter och sen delen... Är inte första gången, letar inte folk på tillverkarnas hemsida för att hitta manualer till sina prylar? Elelr varför ska man när sånna som jag letar upp det åt dem...
    haha... ja, det är ju svårt... det är en sak om man blir osäker för att infon på tillverkarnas hemsida är otydlig... men om man inte ens bryr sig om att kolla...
  • CuteElliz
    ciissii skrev 2010-03-21 21:49:11 följande:
    Vart spelar ni för att få så här höga poäng?? Känner att man måste nog ha något att göra på dagarna nu innan min kalkon ska ut ur ugnen och hunden sover... Läste att du har gått över tiden, inte kul, hoppas den kommer snart
    vi spelar på facebook...   Bejeweled Blitz...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 21:49:46 följande:
    men nu ska jag äta upp min yougurt och sen försöka sova, ska köra hanen till praktiken imorgon och sen till hjälpmedelscentrum och se om klåparna har fått rätt del till rullstolen så jag slipper tappa hjulen. Fast en vän sa att jag nog har behov av att krama pelare nu när jag är gravid så jag ska ha kvar fästena där hjulen lossnar. För när hjulen börjar lossna så har jag letat upp en pelare och kramar den så jag står på 2 hjul så hanen kan trycka till andra hjulet ordentligt. Är ganska mysigt att krama pelare på ica. Ett tips om ni inte har testat ;)
    haha... nej... har däremot suttit o kramat på min sambo idag...   det är mysigt det också... =p
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-21 22:01:39 följande:
    precis, men i detta fallet så kunde det inte bli tydligare, eller jo om man skrivit med pictogrambilder kanske ;) Nattis allihopa och se nu till att fixa bebis tills imorgon.
    haha... jag ska försöka...

natti natti gumman... sov gott...   o så hoppas vi på att du har fått rätt delar nu...
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-22 09:33:37 följande:
    Rackarns vad ni pladdrar på. Aja, tänkte bara titta in och säga god morgon
    hihi... jo... vi är duktiga på det... men det var ni med när jag inte var inne på hela lördagen...

god morgon...
  • CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-22 11:40:30 följande:
    men är du fortfarande här... *suck* vad ska vi göra med dig...
    haha... jag vet inte... för uppenbarligen funkade inte knepen igår... =p
Svar på tråden För oss pladdriga.