Inlägg från: CuteElliz |Visa alla inlägg
  • CuteElliz

För oss pladdriga.

NoMatter skrev 2010-03-24 15:21:42 följande:
    Nästa gång hon sms:ar och frågar om det har blivit något så svarar du: Kattungar.
    hon hade till o med mage att fråga om man har allt...

men nej... självklart inte... det hade jag tänkt skaffa efter att bebisen fötts... förstår du väl... o får man inte allting på bb...?? {#lang_emotions_surprised}  det trodde jag...

jag svarade aldrig på det messet men hade ett tag tanken att skriva: nej jag har ingenting...

känns som en jävligt dum fråga till en som redan har gått (idag) 11 dagar över tiden... jag menar... jag såg till att vi fick hem skötbordet samma vecka som vi var beräknade till... blir bara så jävla irriterad... va faan kan hon inte bara tänka ett steg längre o komma fram till: jag kommer få veta när bebisen är född...

hur jävla svårt är det egentligen...?? {#lang_emotions_yell}
  • CuteElliz
    NoMatter skrev 2010-03-24 18:10:55 följande:
    Såååja, lugn och fin nu!
    haha... jaja... jag försöker... men jag förstår mej inte på folks oförmåga att tänka... {#lang_emotions_yell}
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-24 19:09:17 följande:
    Jag kom iväg idag Jobbet gick bra, jag har även hunnit träffa min kille en snabbis (nej inte för en snabbis), men sen skulle han iväg och kommer hem efter midnatt...
    vad bra... =)
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-24 19:48:58 följande:
      Sluta knarka panodil människa!
    vad ska jag ta då när huvudet känns som det ska sprängas...?? =/  mestadels därför jag tog panodilen... o för att lindra lite av ryggvärken... men panodil biter inte på mitt ryggont... =(
  • CuteElliz
    Denebola skrev 2010-03-24 20:47:45 följande:
    Ska du inte ta och vräka den där flodhästen snart då så du slipper ha ont?
    jag hoppas verkligen att flodhästen, nej numera uppgraderad till elefant, vill komma ut snart...!!!! {#lang_emotions_yell}
  • CuteElliz
    Diverse skrev 2010-03-24 21:00:14 följande:
    1. Du ska äta ordentlig mat varje dag. Ofta. 2. Du ska dricka ordentligt. 3. Ta en extra järntablett om dagen. Skadar verkligen inte såhär nära förlossningen.
    1. jag äter mat de dagar jag har ngn aptit... idag fick jag iaf i mej nudlar... bättre än igår då jag bara fick i mej mackor...
    2. jag dricker som en jävla galning... vatten, juice och flera glas o'boy... men mest vatten...
    3. vill inte ta en extra järntablett om dagen då jag inte tror att det hjälper ngt...

däremot skadar det verkligen inte om jag börjar använda mina glasögon bättre än jag gjort nu ett par dagar... då kanske jag kan slippa huvudvärk... för jag tror den beror på att jag suttit vid datorn så mycket o inte haft mina glasögon på mej...
  • CuteElliz

usch... börjar bli väldigt trött på att inte kunna sitta normalt... =/

nu sitter jag i en bakåtlutad stil... om jag sitter så som jag egentligen tycker är bekvämt så kommer min rygg ta död på mej... =(

• CuteElliz
    t0va skrev 2010-03-24 22:06:51 följande:
    Stackare... men se till att elefanten ploppar ut... så svårt kan det väl iten vara? Nu är jag hemma igen efter 12 timmars permission. Var jättetrevligt i filipstad och tjata lite med min vän jag inte sett på 1.5¨år. Blev ett babyskydd också, ser jättefint ut och sitter bra i fram i bilen. måste kolla bak också orkade inte stå och fjanta nu. Fick en dyna till rullstolen också av min vän, en som är snäll mot rumpan så nu hoppas jag att jag kan sitta lite längre utan att få sån grym smärta. Gick superbra att köra, visserligen hade jag ont men skallen mådde bra så det var så skönt att komma ut ett tag. Är trött nu och ska däcka i sängen om ett tag.
    jo... har tänkt ringa förlossningen imorrn om inte elefanten kommer i natt...

ringa dit o berätta hur ont jag har hela tiden o att jag inte står ut längre... är ändå inne på övertid så...
Svar på tråden För oss pladdriga.