Inlägg från: t0va |Visa alla inlägg
  • t0va

För oss pladdriga.

CuteElliz skrev 2010-04-23 16:04:40 följande:
    jag försökte vila förut idag när lillan sov... 20 min fick jag vila... sen vaknade hon... tänkte försöka söva henne nu igen så jag får vila ett tag också...
    muta, säg att hon ska få en fin moppe när hon fyller 15 om hon sover fint, funkar på alla barn :D
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-04-23 16:17:54 följande:
    haha... tror dock inte det funkar på den här damen...
    Gucciväska då? Det har jag läst här är alla honors dröm
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-04-23 16:22:46 följande:
    haha... tror det är smartare att muta med mat... haha... hon är ett riktigt matvrak...
    kladdkaka då? :D

Men varför frågar soc ens när vi önskar utbetalning om de ändå inte betalar ut pengarna då? Jag sa att vi vill ha det i slutet av denna vecka, ligger ute med ca 900kr för medicin, flyttkartonger, läkarbesök osv... men inte ett ljud och inga pengar än. Blir att låna från svärmor så vi kan köpa fler kartonger i helgen. Hatar när de gör sådär, tror vi har typ 400kr kvar. Hoppas hanen får besked om jobb och en vettig lön... kan ge riktigt mycket för att slippa soc och veta när pengar kommer in på kontot.
  • t0va
    CuteElliz skrev 2010-04-23 16:41:50 följande:
    förstår dej precis... vi har en humla inomhus... men jag har inte en aning om hur den kommit in... =/
    dörren? Eller ni kanske bor i grotta ;)

men jösses så trött jag är idag, måste se när hanen tänker ta sig hem. Självklart så glömde han sin mobil hemma... bra ordning på den, är som vanligt. Nu måste jag leka lite med kaninen, hon är helt galen och försöker tugga sig igenom burgallret.
  • t0va
    Denebola skrev 2010-04-23 17:22:58 följande:
    Jag tyckte att det stod "alla horors dröm" Tyckte att det var lite väl magstarkt att kalla Isabelle det
    lol... jo, jag har en policy att inte kalla folk jag inte träffat för horor i alla fall ;)

Ska försöka tänka på det när våran ploppar ur, är nog inte det bästa att säga "åh, så söt vår lilla hora är" Antar att man ringer soc då ;)
  • t0va
    Fru U skrev 2010-04-23 19:52:59 följande:
    ironi är inte för alla (dvs större delen av fl's medlemmar)
    nej, det är väl så att små barn inte förstår ironi.. små barn och FL-medlemmar... det är lite kul att jag tycker det är större andel folk här som inte förstår ironi, jämfört med adhd och aspergerforumet jag jobbar med. För en del i just de diagnoserna är att man kan ha så svårt att förstå skriven text och ironi i allmänhet. Min sambo har väldigt svårt att förstå ironi, men han är en stjärna jämfört med många här.

Kanske något jag kan forska vidare på...
  • t0va
    Denebola skrev 2010-04-23 20:12:17 följande:
    Det kan ju bara betyda en sak. Att det springer omkring en massa odiagnosticerade ADHD-mänskor där ute.
    guuuud så läskigt, massa odiagnostiserade jag... att inte världen gått under än {#lang_emotions_cool}
  • t0va

Falukorv... *mums*

Nu har jag sett på G-force, den var riktigt kulig, precis lagom ikväll. Till middag blev det förmånga ostbågar och saft, fast jag åt lunch idag så det kompenserar lite ;)

• t0va
    Fru U skrev 2010-04-23 22:11:00 följande:
    Jag ska undvika gasiga grönsaker, trådiga grönsaker, paprika, bönor (ingår iofs i gasiga grönsakskategorin), svamp, majs och en himla massa annat Jag har bara ett halv tarmsystem så jag kan inte smälta ner sånt Ostbågar är inte mat, majskrokar är dock
    ostbåge är bra mat för små T0vor och kiwisar... det finns säkert spår av något näringsämne i dem :D

majskrokar har jag inte fattat vitsen med alls... då kan jag ju lika gärna äta hushållspapper.
Svar på tråden För oss pladdriga.