För oss pladdriga.
Boendestöd var här precis och dammsög och ställde in i diskmaskinen så skönt att få den hjälpen nu även om de inte får göra sånt så är ju omständigheterna lite annorlunda nu, är mer än tillräckligt för mig att sitta uppe en stund och mata.
Nu ska vi iväg till BVC, skönt att det bara är 80m bort, tvättade precis bebis för han hade lyckats kladda ner sig med kräks och ersättning. Lägger honom i vagnen och vad gör han.. jo börjar kräkas igen. Tur att jag inte tog på honom kläder, tänkte göra det precis innan vi ska gå så kanske det är rent ett tag ;)
Jag börjar komma ikapp lite hemma, kollade över alla kläder vi fått. Min mor hade köpt massa begagnade kläder av någon annan lärare så det är fullt med kläder i olika storlekar på vårat bord i vardagsrummet. Kläder och en skötyta för jag kan inte stå och byta på honom riktigt än. Tur att vi satte upp ett stort bord.
Jag har inte ont direkt, men det drar i magen är så rädd att det ska vara tecken på att något är fel. Fick lite näsblod förut det har jag haft under hela graviditeten och då kommer tankarna på att jag blöder igen.
Så läskigt att de säger att jag kanske har en blödningssjukdom men inte vet vad och att man inte hittade vartifrån jag blödde i magen. Tänk om det sätter igång igen?
Fötterna är fortfarande jättesvullna så det får bli raggsockar på tassarna nu när vi ska ut, för jag antar att hanen vill ha sina skor ;)