Traderatråden nr 16

Ni som använder prolist, hur fungerar det? Behöver man sälja mycket för att dra nytta av det? Tycker inte det är så jobbigt att lägga upp auktioner FÖRUTOM objektbesrivningen och den kommer man inte runt...
Värför löser sig alltid sena betalning den 20:e??!!?? Om man måste vänta med att betala tills barnbidraget kommer hör det inte till god ton att maila säljaren FÖRE man budar? Är så trött på att skicka påminnelser... ursäkterna är alltid lika fantasifulla men pengarna dimper ALLTID ner den 20:e!!
Har nog för första gången blivit lurad/blåst... betalde när auktionen gick ut för 10 dagar sedan. Har fortfarande inte fått varan och mailat två gånger utan svar. Telnr är bara siffror, ej riktigtnr, hittar säljaren inte på hittaeller eniro. Säljaren har bara positiva omdömmen och använt sig av traderas vinnarmail. Hur skulle ni göra???
MammatillSimon: Viss är det konstigt med henne! Ska du bara vänta och se vad som händer? Jag har försökt att leta upp henne på alla möjliga sätt men inte hittat henne. Hon verkar ju vara seriös eller är det bara en fasad?
Det var någont till av er som ej fått varan från angeljo. Själv har jag ej fått dennna vara http://www.tradera.com/POP-MUDDJEANS-STL-98-PO-P-VA-2010-auktion_302807_110719118
Har idga varit i kontakt med Tradera och fått ett mail svar som jag gärna delar med mig av men inte i tråden. Inboxa istället.