Inlägg från: backi2008 |Visa alla inlägg
  • backi2008

Traderatråden nr 16

ominte skrev 2010-04-11 18:47:45 följande:
    Dagens fyndwww.tradera.com/NYA-Ballerinaskor-stl-23--auk...www.tradera.com/Po-p-pop-polarn-set-stl-92-au...www.tradera.com/Po-p-pop-polarn-set-stl-92-au...Nu MÅSTE jag sluta köpa kläder och skor åt dottern, hon har så mycket kläder men kan ju inte låta bli alla fynd man snubblar över  Till råga på allt är hon så himla envis så hon har bara 3 favoriter och vägrar sätta på sig sånt jag köper. men jag lever på hoppet
    Visst är det härligt när man kan fynda och blir nöjd {#lang_emotions_smile} Har lite för mycket fynd i sonens garderob....
  • backi2008

Ni som använder prolist, hur fungerar det? Behöver man sälja mycket för att dra nytta av det? Tycker inte det är så jobbigt att lägga upp auktioner FÖRUTOM objektbesrivningen och den kommer man inte runt...

• backi2008
    snappi81 skrev 2010-04-19 20:32:02 följande:
    Hade det på blocket med det slutade med en massa mail om att jag skulle frakta det där med och då orkade jag inte kolla upp vad frakten skulle bli men nu har jag gjort det om det nu stämmer? (59kr med scheker, 217! med posten?) Blev lite fundersam och då tänkte jag att då kan jag lika gärna slänga ut det på T istället. Hmm får väl fundera lite till...
    Sålde också mitt Laban på Blocket för 400kr. Gick på ett par timmar...
    Emil min solstråle
  • backi2008

Värför löser sig alltid sena betalning den 20:e??!!?? Om man måste vänta med att betala tills barnbidraget kommer hör det inte till god ton att maila säljaren FÖRE man budar? Är så trött på att skicka påminnelser... ursäkterna är alltid lika fantasifulla men pengarna dimper ALLTID ner den 20:e!!

Emil min solstråle
  • backi2008

Har nog för första gången blivit lurad/blåst... betalde när auktionen gick ut för 10 dagar sedan. Har fortfarande inte fått varan och mailat två gånger utan svar. Telnr är bara siffror, ej riktigtnr, hittar säljaren inte på hittaeller eniro. Säljaren har bara positiva omdömmen och använt sig av traderas  vinnarmail. Hur skulle ni göra???

Emil min solstråle
  • backi2008

MammatillSimon: Viss är det konstigt med henne! Ska du bara vänta och se vad som händer? Jag har försökt att leta upp henne på alla möjliga sätt men inte hittat henne. Hon verkar ju vara seriös eller är det bara en fasad?

Emil min solstråle
  • backi2008
    maadicken skrev 2010-04-26 20:53:06 följande:
    tror inte jag fick nåt svar när jag frågade igår, så jag frågar igen (försent iofs) tror ni det är dumt med avslut på söndag? tänkte eftersom det är valborgshelgen... ser att några gör reklam för sina auktioner i tråden. får man göra det nu? i så fall vill jag tala om att jag laddat upp massor med t-shirtar i stl 86 - 98. pop me&i och villervalla bl.a mailingbags köper jag här: www.emmis.se/index.php  i dom packar jag så gott som allt. har ett gäng i olika storlekar.
    Tror inte det spelar så stor roll. Det du säljer är så fint så det kommer att budas på ändå. Tråkigt för mig att t-shirten är en storlek för liten till min kille.
    Emil min solstråle
  • backi2008
    h80 skrev 2010-04-27 15:51:15 följande:
    För ca 1 mån sen så vann denna personen en tröja av mig, betalade direkt. Jag skickade den o fick tillbaka den eftersom adressen inte stämde. Har mailat flera gånger, o försökt få tag på köparen eftersom adressen var fel. Men inget svar. Kolla omdömena. Hur gör jag nu, vågar man lägga ut den igen?www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...
    Det har hänt mig oxå. Skickade då med DHL och köparen hämtade aldrig ut trotts förlängd liggtid och vi hade mailkontakt undertiden. Tillsut fick jag tillbaks paketet. Har inte lagt ut det igen eftersom det känns fel. Gav det istället till en kollega så att kläderna kom till användning.
    Emil min solstråle
Svar på tråden Traderatråden nr 16