Traderatråden nr 16
Helt plötsligt får jag sms avisering när det är x minuter kvar på auktioner i minneslistan. Hur tar jag bort detta. Har även tradera appen i iphonen, kanske den som spökar??
Helt plötsligt får jag sms avisering när det är x minuter kvar på auktioner i minneslistan. Hur tar jag bort detta. Har även tradera appen i iphonen, kanske den som spökar??
Avslut ikväll och det ser mörkt ut Bla en pop vinterjacka i nyskick för ynka 255
Hoppas, hoppas, hoppas på ninjor......
Behöver lite råd har en massa finkläder att lägga ut nu inför jul och brukar ha avslut på söndag runt bb/lön. Nu åker vi utomlands 29/11-6/12. Ska jag lägga avslut 27/11 eller vänta till 4/12. Skriver i annonsen att jag är bortrest men känner att det måste ut nu då det är chinos, skjortor, slipovers mm.
Länge sedan jag skrev ngt och länge sedan jag hade auktioner ute på tradera har sålt mest i grupperna på FB det senaste men nu måste högarna minska radikalt
fegar dock en del och vågar mig inte på 1 kr i utrop
hur gör ni andra nuförtiden ? Går det bra? Sist jag hade auktioner i början av december gick det katastrof dåligt
Medusan- vilka rabattmärken är det? Trodde det bara fanns en sort, köper alltid 6 kr märken men ditt alt låter väldigt bra
Hade avslut igår kväll med blandat resultat. Vissa plagg förblev osålda, några ok och några riktigt dåligt. Var nog bara Kavat skorna sim gick bra/som för väntat.
Har så mycket mer att bli av med men orkar inte lägga ut just nu.
Finns det någon kod på T nu? Tänkte slänga ut lite auktioner och vill ju ha dem så billiga som möjligt
Märken en klar skillnad på makens jakt prylar som jag nyss sålt, spridda bud. Medans barnskor o kläder i sluttampen. Säljer i första hand på FB men kommer göra ett race på T nu för att bli av med högarna som har en tendens att växa. Ytterkläder o skor t barn går tex inte att sälja på FB, det prutas hej villt och ska gärna skänkas bort.
Maximum- sedan kan det vara så att POSTEN tar några dagar på sig. En kompis postade i söndags till mig så det borde varit i min låda i måndags men kom fram i torsdags..... Värt att tänka på oxå innan man börjar dra ner på staplar eller jaga säljare. Tålamod