Inlägg från: backi2008 |Visa alla inlägg
  • backi2008

Traderatråden nr 16

Helt plötsligt får jag sms avisering när det är x minuter kvar på auktioner i minneslistan. Hur tar jag bort detta. Har även tradera appen i iphonen, kanske den som spökar??

Emil min solstråle
  • backi2008
    Konstantine skrev 2011-10-03 21:38:02 följande:
    Den funktionen kom med nya uppdateringen, jag vet dock inte hur man tar bort den =)
    Förklarar det, uppdaterade apparna i helgen, hatar den redan Demon
    Emil min solstråle
  • backi2008

Avslut ikväll och det ser mörkt ut Bla en pop vinterjacka i nyskick för ynka 255 Hoppas, hoppas, hoppas på ninjor......

Emil min solstråle
  • backi2008
    maximum skrev 2011-10-23 19:55:35 följande:
    Vad gör man om man bara fått vinnarmail på 2 av3 av sina auktioner?
    Kan dom vinnarmailen dröja eller? Auktionen gick ut runt 18.30.
    Vill ju gärna veta vart jag ska skicka grejen  
    Ibland segar dom ordentligt Kommer att komma men kan ta många timmar, bara att vänta.
    Emil min solstråle
  • backi2008
    AochJsMamma skrev 2011-10-23 20:14:23 följande:
    Backi, tycker oxå det går segt på T, har också avslut ikväll.. Bl a fina turkosa vonteroverallen som visserligen ligger ok i pris, men inte i närheten av vad den skulöe ha legat på förr. Hoppas också på ninjor!!
    Fick flera ninjor Är jätte nöjd med mina avslut Är glad en del inte såldes på FB till skambud Förvånad
    Emil min solstråle
  • backi2008

Behöver lite råd har en massa finkläder att lägga ut nu inför jul och brukar ha avslut på söndag runt bb/lön. Nu åker vi utomlands 29/11-6/12. Ska jag lägga avslut 27/11 eller vänta till 4/12. Skriver i annonsen att jag är bortrest men känner att det måste ut nu då det är chinos, skjortor, slipovers mm.

• backi2008
    Novallie skrev 2011-11-16 21:04:23 följande:
    Backi det är inte hundtröjan som ska ut som du pratade om i pop-tråden?
    Inte denna gången utan mer högtids kläder till jul/nyår. Skjortor, slipovers, stickade tröjor, chinos mm
    Emil min solstråle
  • backi2008

Länge sedan jag skrev ngt och länge sedan jag hade auktioner ute på tradera har sålt mest i grupperna på FB det senaste men nu måste högarna minska radikalt fegar dock en del och vågar mig inte på 1 kr i utrop hur gör ni andra nuförtiden ? Går det bra? Sist jag hade auktioner i början av december gick det katastrof dåligt

• backi2008

Medusan- vilka rabattmärken är det? Trodde det bara fanns en sort, köper alltid 6 kr märken men ditt alt låter väldigt bra

• backi2008

Hade avslut igår kväll med blandat resultat. Vissa plagg förblev osålda, några ok och några riktigt dåligt. Var nog bara Kavat skorna sim gick bra/som för väntat.
    Har så mycket mer att bli av med men orkar inte lägga ut just nu.

• backi2008

Finns det någon kod på T nu? Tänkte slänga ut lite auktioner och vill ju ha dem så billiga som möjligt

Emil min solstråle
  • backi2008
    Luktärten skrev 2012-05-05 16:18:44 följande:
    Ja varstada2012 ger 50% på provisionen på 10 auktioner. Tror koden gäller tom imorgon.
    Tack
    Emil min solstråle
  • backi2008
    anette 81 skrev 2012-05-05 19:32:28 följande:
    rätt storlekar?

Det är storlek 98-110/116 och skor i 26/27
    Emil min solstråle
  • backi2008

Märken en klar skillnad på makens jakt prylar som jag nyss sålt, spridda bud. Medans barnskor o kläder i sluttampen. Säljer i första hand på FB men kommer göra ett race på T nu för att bli av med högarna som har en tendens att växa. Ytterkläder o skor t barn går tex inte att sälja på FB, det prutas hej villt och ska gärna skänkas bort.

• backi2008

Maximum- sedan kan det vara så att POSTEN tar några dagar på sig. En kompis postade i söndags till mig så det borde varit i min låda i måndags men kom fram i torsdags..... Värt att tänka på oxå innan man börjar dra ner på staplar eller jaga säljare. Tålamod

Svar på tråden Traderatråden nr 16